8 Ekim 2010 Cuma

yeni kitaplarım..


yeni kitaplarımın paketini bir heyecanla açalı bir haftayı geçmesine rağmen hala hiçbirini okuyamadım.. sınavlarım bitsin, kitaplara bir dalarsam dersleri aksatırım diye başlamadım önce.. şimdiyse katıldığım eğitim kursu için okumam gereken 'Tarih Şuuru' nu okuduğumdan ertelemek zorundayım.. o bittiği anda soluklarımı 'Bir Gün' isimli kitapta alacağım..

kitap dünyasını kitapyurdu.com'dan takip eden ben, Bir Gün kitabını da onun reklamlarından tanıdım.. tanıtımında çok övücü cümleler kurulunca dikkatimi çekti.. okuyucu yorumlarına da bir göz attım.. beğenenler vardı ama beğenmeyenlerin de sayısı azımsanacak gibi değildi.. kitabın konusu da aşk olunca, okuyup kendim görmek istedim o övgüleri hak edip etmediğini ve siparişime ekledim..

Islam'da Evlilik ve Aile Hayatı ise evlilikle ilgili aldığım ilk kitap.. nişanlı bir kız olarak artık yavaş yavaş öğrenmek lazım galiba :) İmam Gazali bu incecik kitabında kısa kısa tüm önemli şeylere değinmiş.. bi bu kitabı birazcık okudum, daha doğrusu sevgili nişanlımla okuduk.. birbirimize karşı görevlerimizi titizlikle inceledik ve öyle yorumlarda bulunduk ki zaman zaman çok güldük.. çok eğlenceli oluyor tavsiye ederim :)

iki darbe arasında ise gerek yazarından, gerekse gündemdeki olaylardan dolayı merak ettiğim bir kitaptı.. kıtapyurdu.eu' da 1€ a indirimde olmasıyla birlikte toptan bir sipariş vermiş oldum..

kitapları en kısa zamanda okuyup, görüşlerimi bir an evvel yazmak istiyorum :)

muhabbet ile..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder