31 Ekim 2010 Pazar

bu aralar..

..sevinçliyim.. annemlerin türkiyeden gelmesiyle 2 ay süren yalnızlığım nihayet sona erdi.. artık televizyon evde ses olsun diye değil, babam izlediği için açılıyor.. korkudan dokunamayıp, uzaklaştıramadığım örümceklere dışarının yolu görünüyor.. kahvaltı ve yemek faslı birliktelikten dolayı daha bir zevkli ve bereketli oluyor.. kısacası hayat benim için yeniden normale dönmüş bulunuyor :))

..işsizim.. üniversitenin bütçe yetersizliğinden dolayı iş anlaşmam uzatılamadı ve dolayısıyla benim için de kısa olmasını ümit ettiğim bir bütçe yetersizliği dönemi başlamış oldu.. Rabbim inşaallah hayırlı kapılar açar..

..şaşkınım.. bu aralar çeşitli nedenlerden dolayı hep şaşkınım nedense :) bu seferkinin sebebi ise kitapkolik.net'ten aldığım, sitelerinde kitap değerlendirmesi yazma teklifi.. asla becerebildiğimi düşündüğüm birşey değildi.. tamamen kendim için ve aynı kitabı okuyanlar varsa görüş alışverişi olur düşüncesiyle yazıyordum.. beğenilmesine hayli şaşırdım ve sevindim ama sonuç ne olur şu an için bilmiyorum.. hayırlısı olsun inşaallah..

..okuyorum.. elimde şu an için serdar özkan'ın 'kayıp gül' romanı var.. merak ettiğim ve hakkında çok fazla olumsuz sayılabilecek yorum okuduğum bir kitaptı.. şimdilik iyi gidiyor aslında.. bakalım bittiğinde ne düşüneceğim..

..içiyorum.. fena halde elma çayına dadanmış durumdayım.. günde 2-3 duble bardak içmeden gün geçmiyor.. inanılmaz lezzetli.. şimdiye kadar içmediyseniz mutlaka deneyin derim..

bende durumlar böyle işte bu aralar, şimdiyse ben kaçar :)

7 yorum:

  1. ailenizin gelmesine sevindim,gurbette yalnizlik daha bir zordur.gozunuz aydin..
    elma cayini severim ben de,olsada icseydim hani:)

    YanıtlaSil
  2. cok sagol canim tesekkür ederim :) aslinda iki ablam ve abimler burda oldugundan cok da yalniz sayilmazdim, ama evde tek basina olunca yalnizsin iste..

    elma cayi da gercekten cok lezzetli, bugüm tüm gün yoktum icemedim henüz.. simdi gidip hemen yapip icmek lazim :) aklina getirdim, keske sana da ikram edebilseydim :(

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Haberdar olmadığım konu olaraktan kitapkolik'te yazma konusuna senin adına çok sevindim,bu fırsat kaçmaz!

    Allah(cc) yeni iş kapıları bulmanda yar ve yardımcın olsun.

    Ben de Limonlu yeşil çay içmekteyim şu aralar..

    YanıtlaSil
  4. sagol canim ya bakalim, hala cevap yazmis degilim :S

    is konusunda da amin diyorum, aminnnnn..

    limonlu yesil cayin icin de ayfiyet olsun :) o tabi coook da faydali.. bi ara ondan da iciyordum da bu aralar elmaciyim :) bakalim ne kadar sürecek?

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir durum özeti yazısı olmuş. Sevincini de, şaşkınlığını da, içiyor oluşunu da gülümseyerek okudum. :)

    YanıtlaSil
  6. Ve okumayı çok seven yeni arkadaşıma bir not;
    http://lamitarif.blogspot.com/2010/11/haydi-bir-dost-da-sen-hediye-et.html#comments

    :)

    YanıtlaSil
  7. :) tesekkür ederim güzel yorumun icin :)) ben de yorumunu gülümseyerek okudum.. simdi de hemen linkine bakiyorum :) sevgiler :)

    YanıtlaSil