27 Ekim 2010 Çarşamba

az kelime, bol fotoğraf..

bir önceki post'a inat kısa yazıp, bol fotoğraf ekleyeceğim bu sefer :) 
fotoğraflar pazar günü nişanlımla birlikte yaptığımız botanik park yürüyüşünden.. normalde o gün almanya'nın en güzel şehirlerinde biri olduğu söylenen Heidelberg'e gidecektik.. ama hava durumuna bakınca, gitmenin pek de iyi bir fikir olmadığına karar verip, Marburg'un botanik parkında sonbahar çekimleri yapalım dedik.. tabii kendi çapımızda, acemice :))




 makinayı paylaşamadık bir türlü, bir onun elindeydi bir benim.. dışardan nasıl görünüyorduk kimbilir :))





ne güzellikler vardı, bizim yansıtmaya güç yetiremediğimiz.. ve belki de keşfedemediğimiz.. sayfamın sağındaki ayet geldi sık sık aklıma.. hepsi O'nun yüceliğini yankılıyor ve biz anlayamıyor, kavrayamıyoruz..




bir çok önemli şey yaşadığımız bu parkta bu kez farklı dolaştık..oturduğumuz bankların eksikliğini hissettik..  anılarmıza anı ekledik..



 dolaşıp fotoğraf çektikten sonra bir yerlerde karnımızı doyurduk..  çayımızı afiyetle yudumlarken de  çektiklerimizi inceledik.. her fotoğrafa kusur bulduk.. çekmeyi değil belki ama eleştiriyi iyi yaptık  :))



şimdi düşünüyorum da, harika bir gündü ve ben nimetler içinde yüzüyorum.. Rabbimin bana yaşattığı bunca güzelliğin hakkını nasıl ödeyebilirim?  hep diyorum zaten yaşadığım bu mutluluğun hakkını ödemeye, ömrüm     şükrüm olsa yetmez.. 

o yüzden ömrüm kadar değil, sonsuzluk kadar şükürler olsun O'na..

8 yorum:

  1. "her fotoğrafa kusur bulduk"

    Niye öyle diyosunkii ben bayildim :) eline ve makinene saglik
    Selametle

    YanıtlaSil
  2. sayfama hosgeldin ve tesekkürler gülümse :)

    genelde kadraji yamuk, aciyi biraz daha farkli alsaydik filan gibi yorumlar yapmistik.. ufak tefek kusurlar aslinda.. bir de tabi bunlar en iyisi.. digerleri elemeyi gecemedi :)

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar da, bulunduğunuz mekan da çok güzel..
    Kendinize haksızlık etmeyin lütfen :)

    YanıtlaSil
  4. sagol canim tesekkür ederim :)

    (bu arada lam-i tarifi'in sayfasindan ismini gördüm, sakincasi yoksa sana isminle hitap edebilir miyim? yok dersen onu da anlarim ;))

    YanıtlaSil
  5. Tabi ki hitap edebilirsin.
    Ne demek?
    :)))))

    YanıtlaSil
  6. Şunu da söylemeden çıkmayım: ağaç fotoğraflamayı ben de çok severim. Ama seninkiler kadar güzelini çekemedim daha :)

    YanıtlaSil
  7. tesekkür ederim ama eminim tez zamanda daha güzellerini de cekersin :)

    YanıtlaSil