19 Ekim 2010 Salı

ilk mim'im :) top 5..

bloglar'daki mim'ler ilgimi ve dikkatimi hep çekmiştir.. işte gün geldi benim de bir mim'im oldu :) sevgili bir melek geldi top 5 kaydımızı içeren bir istatikle ilgili bir mim yollamış.. teşekkür edip cevaplıyorum..

topu topu 6 kaydı olan blogumdaki ilk beş şu şekilde :)

1. ilk cümleler..
2. Bir Gün - David Nicholls
3. yeni kitaplarım..
4. güzel bir pazar günü..
5. yıldız çiçeği..

ben de bu mim'i

coskunsel
bir güzel çift
 ve ezgilimelodi ' ye yolluyorum..

6 yorum:

  1. Öncelikle bu güzel sayfayı tanımak çok güzel ve bu sayfanın sahibi tarafından mimlenmek :)) en kısa zamanda yanıtlayacağım inşallah...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. sayfama hosgeldin bir güzel cift, her zaman beklerim.. güzel yorumun icin de ayrica tesekkür ederim :)
    muhabbetimle..

    YanıtlaSil
  3. mim için teşekkürler bana bir ilki yaşattın:)

    Blogun hayırlı olsun hayırlı vesile olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, bende geldim, tanisalim istedim. Izlemeye aldim ve guzel paylasimlarda bulusmayi diliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Bir uğrayayım dediydim:)Mimlenmişim:))Çoook teşekkürler,kısa sürede sayfamda yer vereceğim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. coskunsel; rica ederim selcancim, bu ilki birlikte yasayalim istedim :) ayrica, amin hayirli olur insaallah..

    bayram kombesi; sen de hosgeldin.. memnun olurum tanismaktan tabii.. ben de hemen sayfana bakiyorum insaallah :)

    ezgilimelodi; rica ederim canim, seve seve mim'ledim :)

    YanıtlaSil