18 Kasım 2010 Perşembe

nihayet kitap içerikli bir mim..

hani şu kitaplığın karşısına geçip, gözlerini kapatıp bir kitabı seçip 55.sayfasından bir paragraf paylaşılan bir mim vardı ya.. çok bekledim onu, gözüm mim postlarında kaldı acaba biri mimler mi diye ama gelmedi.. hatta bi ara yüzsüzlük yapıp kimse mimlemeden yazmayı bile düşünmüştüm :) neyse ki ona gerek kalmadan sevgili  sakar hafiye beni kitap içerikli başka bir konuyla mimledi de öyle birşeye girişmek zorunda kalmadım :) şimdiki mimde kitap seçimi  tercihimize bırakılıp beğendiğimiz bir cümleyi paylaşmamız isteniyor bizden.. ben de şu anda okuduğum ve içinde bir sürü beğendiğim cümle bulunan 'Kıl Beni Ey Namaz' kitabından bir cümle paylaşıcam inşaallah..


'Gösterişsiz bir yöne dönersin yüzünü; ışıktan yolları yoktur şehrin kıblesinin ama ışıldatır'

ben de bu güzel mim'i bloglarını severek takip ettiğim;
ve tedirginruhcikolatacisi ' na gönderiyorum..

10 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş kirazçiçeği.
    Bence sen 55. sayfayla ilgili olanını da yaz. Zevkle okurum ben :)

    YanıtlaSil
  2. öyle mi dersin canim? ama daha kitaplarla ilgili iki post yazmam lazim.. kayip gül ve simyaci bitti.. halen düsüncelerimi yazmadim.. onlari bir halledeyim, sonra gecerim kitapligin karsisina :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim bu güzel mim için:)içinde kitap olan herşeyi cevaplarım seve seve:)

    YanıtlaSil
  4. Kitap okumayı çok seviyorum.Bu tür mimler de hoş...Beklediğinin olmasına sevindim:)
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  5. a.y. ; ve insaallah o gösterissiz yönde essiz güzellikleri, inci mercanlari da kesfedebilme dilegiyle..

    tedirginruhcikolatacisi; rica ederim canim, memnun olmana sevindim..

    ezgilimelodi; kitap okumak bambaska birsey gercekten.. ucsuz bucaksiz derinliklerde gezerek büyülenmek gibi birsey.. ne mutlu biz okuyanlara :)

    YanıtlaSil
  6. sevgili cherreyblossom,mim icin tesekkur ederim,benimde dikkatimi cekmisti bu mim..anladigim kadari ile iyi bir okursun o yuzden senden senden almak daha bi guzel..
    en kisa zamanda cevaplayacagim.sevgiler

    YanıtlaSil
  7. rica ederim canim, ben tesekkür ederim güzel sözlerin icin, umarim öyleyimdir :)

    YanıtlaSil
  8. Bir mimmmm de benden:)Sayfama uğrar mısın?

    YanıtlaSil
  9. Benim tembel blogumu havaya sokuyor böyle mimler..En kisa zamanda cevapliycam insallah..Biraz da su linuxu cözebilsem..

    YanıtlaSil
  10. ezgilimelodi,
    tesekkür ederim, geliyorum hemen :)

    coskunsel,
    ben de cevabini merakla bekliyorum :) linux'a alisirsin canim ya, insan neye alismiyor ki..

    YanıtlaSil