6 Kasım 2010 Cumartesi

kibarliktan anlamiyor bu..

bir milyon canli para isimli yarismayi seyretmissinizdir muhtelemen.. seyretmediyseniz de duymussunuzdur ya da denk gelmistir bir sekilde.. ben de öyle oturup özellikle izlemiyorum aslinda ama aciksa eger, ailemle oturuken ilgiyle takip ediyorum.. severim bilgiye yönelik sorulari :)

bugün de yine abimler bizdeyken hep beraber bu yarismayi izliyoruz.. izlemekle kalmiyor bilmedigimiz sorularda cevabi örenmeyi bekleyemeyip internetten hemen arayip buluyoruz.. (öyle de bir özelligmiz vardir bizim, topluca oturdugumuz da bisey hakkinda konusurken, birsey kafamiza takilmaya görsün, aninda laptop kucagimizda cevabini arar buluruz :))

neyse iste bugün de bir soruda takildigimizda laptop benim elimdeydi.. babilin asma bahcelerinin nerede oldugu soruldu.. aslinda iran diye düsünmüstüm ben ama hicbirimiz de emin olamayinca hemen bi bakayim dedim.. cankurtaranimiz google amcaya "babilin asma bahceleri" yazdim.. bir sürü tarihi bilgi siralandi ama su anda nerede oldugu ile ilgili bir bilgi direk gözüme carpmadi.. baktim olmuyor, "babilin asma bahceleri wiki" yazdim, ordan almancasina bakarim diye, ama yine cabucak bi sonuca varamadim... bu arada bekleyenler de sabirsizlaniyor, abim laptobu istiyor "ben bulurum 2 dakkada" diyor.. bende de inat illa bulucam.. bu sefer direk sorayim dedim "balin asma bahceleri nerede?".. haydaa, yine mi bir sürü laf kalabiligi.. "hadii" sesleri de kulagimda bir yandan.. en sonunda sinirlenip tehditkar bir sekilde "babilin asma nerde" diye gözdagi verince cikan ilk sonucta yazmasin mi kocaman ve kalinca "irak" diye :)

eee, artik ögrendim huyunu google amca, ya kibarca sordugumda cevap verirsin, ya da ben seni konusturmasini bilirim!

5 yorum:

  1. Aynı zamanda aradığın şeyi bulmak için birçok yazım yanlışı da yapman gerekiyor,'geri saat uygulası daha fazla uyuycaz'yazınca direk ben çıkıyorum:)

    YanıtlaSil
  2. ahhaa anca bu kadar olur,aynı olayı dün akşam bende yaşadım...google bazen laftan anlamıyor ve ne gariptir ki açık açık sormama rağmen Babil in asma bahçelerinin yerini söylememkte inat etti :)))

    YanıtlaSil
  3. coskunsel; aa hakkaten :)) google'in bu komik, arama-cikan sonuc iklilerini derlesek baya orjinal bisey cikar ortaya heralde :)

    bir güzel cift; ne tevafuk olmus ama :) bende de inat etti ama üzerimdeki baskidan dolayi ben daha cok inat edince pes etmek zorunda kaldi :)

    YanıtlaSil
  4. aklin yolu bir derler,ben de yarismada bilmediklerimi aninda bakarim google..genelde benim sorularima hemencecik cevap verir kendileri,hani belki beni kayiriyordur,ne dersin:)

    YanıtlaSil
  5. eger öyle birsey yapiyorsa alacagi olsun derim, ne diyim :)) kac yildir sever, sayar bilmedigimizi bildigini kabullenip ondan medet umariz.. buna ragmen kayirmaciliga kurban gidersek cok darilirim coook :)

    YanıtlaSil