25 Kasım 2010 Perşembe

garip miyim neyim?

sevgili ezgilimelodi beni mimlemis.. konusu da beni epey bir zorladi..  kendini cok zor tartan ve taniyan bir insan olarak 'garip aliskanliklarim' sorulunca bir-iki gün izin istedim kendisinden düsünmek icin :) iyi de oldu hani.. bu arada baya garip seyler cikti ortaya.. aslinda bu mim'in bir de 'yapamadiklarim' kismi vardi ama bana gelene kadar kayiplara karismis o bölüm.. cok da iyi olmus :) siz garipliklarime sahit olun yapamadiklarim bana kalsin :)

aslinda aliskanliklar sorulmus bu mim'de ama  ben size hal-tavir-davranis-tepki, ne bulduysam kendimde garip olan, onlari yazicam :)


* ilk olarak, insanlari cok benzetirim.. birisini gördügüm zaman otomatikman, kime benzedigi ile ilgili bir fikrim olur genelde.. ekran karsisinda, toplum icinde yanimdakine "su, suna ne kadar benziyor degil mi?" cümlesini kurmanin rekoru elimde olabilir haberiniz olsun.. hatta ve hatta henüz yolda olan yegenimin ultrason resmini abisine benzetecebilecek kadar da yetenekliyim bu konuda :)

* renk takintilari herkeste farkli basgösteriyor sanirim.. bende camasir asarken bir kiyafet parcasini ayni renk mandallarla asmak seklinde ortaya cikmisti.. uzun yillar camasirlari böyle asmitim.. artik zaman darligindan ilgilenmiyorum.. ama garip bir sekilde, tesadüfen ayni renk mandal denk gelince hala seviniyorum :)

* geceleri yatarken yastigimi isindikca ters ceviririm.. serin tarafinin keyfini cikarip ferahlamak icin.

*yatmadan önce, kalkmam gereken saati göz önünde bulundurarak mutlaka uykudan ne kadar nasibimi alacagimi hesaplarim :)

* pili azalinca kumandanin tuslarina sertce basarim, hatta hafifce(!) koltuga filan carparim.. (ama ise yariyor!!)

* esyalar istedigimi yapmayinca onlara kizarim, yapinca tesekkür etme gibi birsey henüz pek gelismedi ama :)

* sirada garip oldugu kadar tehlikeli bir aliskanlik; geceleri lenslerimi pek cikarmam.. haftada, iki haftada bir ancak.. bakalim önümüzdeki günlerde gidecegim göz doktorum ne diyecek bu ise ?

* kapi kollarina cok sik takilirim.. aslinda öyle sarsak filan da yürümem ama ne oldugunu cözemedigim miknatisimsi bir bag var kollarimla kapinin kollari arasinda bir an evvel mazide kalmasini temenni ettigim..

* mutfakta birsey mi hazirlayacagim, bir malzemenin eksikligini mi hissettim.. hemen gider temin ederim.. geldigimde siradaki malzemenin eksikligini hissederim :(

* cok spontaneyimdir.. ne zaman nerde olacagimi kendim dahil, önceden kimse kolay kolay kestiremez.. su saat derim, farkli bir saatte giderim.. suraya diye giderim, baska bir yere giderim.. söz verdigim yerler haric elbette ki :) o yüzden kolay kolay da söz vermiyorum zaten..

* sevdigimin evlenecegi kiside olmamasini temenni ettigi özelliklerin bende olmasindan garip bir haz alirim.. bana olan askinin mantik filan dinlemediginin göstergesi kabul eder, mutlu olurum :)


aklima gelenler bunlar ezgicim, bilmiyorum yeterince garipler mi :) ben de simdi birkac arkadasimi mim'leyip kacayim buralardan.. sevgili coskunsel, bir güzel cifther bebek bir melek ve deryamisal merak ediyorum garipliklerinizi :)

muhabbet ile efendim :)

9 yorum:

  1. Çok hoş, çok şeker göründün gözüme Cherrycim:) Bunlardan bazıları bende de var,misal mandal meselesi ve kumanda..

    YanıtlaSil
  2. Cevapladığın için çok teşekkürler:)Ne hoş ki garibiz:))

    YanıtlaSil
  3. coskunsel;
    sagol selcancim, bilirsin hep öyleyimdir ;) öpüyorum seni :)

    ezgilimelodi;
    rica ederim canim zevkti benim icin.. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. yazını okuyup mim'imi göreli günler oldu ama ancak cevap yazabildim...seni okumak yine çok keyifli...sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. sagol canim tesekür ederim :) benden de sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Gözden kaçırmışım bu postu. Garip bir insanım bence ama şu an pek bir şey gelmiyor aklıma. Düşüneyim de öyle yazayım :)

    Son garipliğine bayıdım bu arada :P

    YanıtlaSil
  7. deryacim ben de heralde yazmak istemiyomusun sanmistim, sevindim yanildigima :) eminim cok keyifli bir yazi cikacak ortaya, merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. :) Sizinkiler benden daha tatlıymış cheryyblossom abla (abla dememde bi mahsur yoktur inşallah en son mim'e binaen demek hissine kapıldım)

    Bu mandal meselesi hakikaten güç bir takıntıymış iyiki atlatmışsınız..
    Birilerini birilerine benzetebilen insanlar çok dikattli oluyor sanırım :)

    YanıtlaSil
  9. sagol NüHacim, tesekkür ederim tatli yorumun icin :) elbette abla diyebilirsin bana, bir mahsuru yok ;)

    YanıtlaSil