3 Kasım 2010 Çarşamba

bir ben miyim?

sitelerde neden hep sadece "sifremi unuttum" butonu vardir ki, hi? sorarim size? belki ben kullanici adimi unuttum? hic mi olamaz, hic mi kimsenin basina gelmez bu? bir ben miyim ki bu butonun eksikligini hisseden ve kullanici adini unuttugundan dolayi üye oldugu sitelerde kendi hesabina giremeyen?  flickr ve köyümüzün sitesine giremezken bugün listeye biri daha eklendi.. oldu mu simdi 3..

sinirlendim bak simdi gece gece.. unuttugum icin kendime.. o butonu koymuyorlar diye de site adminlerine :@

6 yorum:

  1. sadece sen değilsin :)

    YanıtlaSil
  2. Bi kere bana da olmuştu. :)

    YanıtlaSil
  3. :) ben böyle olmasin diye her yerde ayni kullanici adini kullanmaya calisiyorum, kabul etmeyip baska birsey yapinca da kesin unutuyorum :))

    yalniz olmadigima sevindim ama..

    sayfama da hosgeldin bu arada, senin blogunda yorum yapamiyoruz.. yapabilseydik eger fotograflarini ne kadar cok begendigimi yazmadan gecmeyecektim.. burdan söylemis olayim :)

    YanıtlaSil
  4. Ay teşekkür ederim :D (Ağzım iki karış açıldı yorumunu okuyunca) Seninkiler de harika bu arada. Bunu sen söyledin diye de söylemiyorum, öz be öz düşüncem. :))

    YanıtlaSil
  5. ama gercekten cok güzel fotograflarin :))hatta bana daha neler yapabilecegim konusunda baya yol gösterdi diyebilirim..

    sen de güzel yorumun icin sagol canim cok tesekkürler.. ama benim daha ögrenmem gereken coook sey var..

    YanıtlaSil