5 Kasım 2010 Cuma

özel bir insanla güzel bir buluşma..

hani bazı insanlar vardır hayatınızda görür görmez çok seversiniz.. onunla tanıştığınız andan itibaren her an konuşup paylaşabilecek şeyler bulur, inanılmaz bir yakınlık hissedersiniz... zaman ve çevre şartlarından dolayı çok samimi olamasanız bile her gördüğünüzde ya da karşılaştığınızda çok mutlu olur, ayrıldığınızda hala gülümsüyor olursunuz.. var mıdır sizin hayatınızda bilmem ama benim hayatımda bir kaç tane var böyle insanlardan :)

işte bunlardan biriydi canım arkadaşım rukiye benim için.. kendisiyle tanışalı bir kaç yıl olmasına rağmen uzun süre sadece karşılaşıyorduk.. hatta 2,5 yıl önce kendisiyle birlikte umre de yapmıştık.. ama ikimizin de ailesi yanımızda olduğundan yine birlikte çok fazla vakit geçirememiştik.. ama bu yıl nihayet biraz daha yakın olma fırsatı bulmuştuk ki rukiye üniversite için bir sömestırlığına suriye'ye gitti ve bu yüzden nişanımda da bulunamadı :(

ama neyse ki rukiyecim suriye'den döndü ve ben de nişanımda bulunamadığının acısını çıkartmak için bir buluşma ayarladım.. madem nişanın acısını çıkartcaz nişan pastamdan yiyelim dedim ve bugün rukiye'yle birlikte pastamı yaptırdığımız cafe'ye gittik..

pastamızı burda yaptırdığımız için söylemiyorum ama fotoğraflarda göreceğiniz üzere bu cafe hakkaten çok orjinal :))





halısında tüm dekorasyonuna kadar herşey çok eski tarzda..


tahmin edeceğiniz üzere müşteri yaş ortalaması da epeyce yüksek ve biz çok çocuk kaçtık orda :) ama yine de çok rahat ettik..


kahvemiz de pastamız da çok lezizdi ayrıca.. ama maalesef nişanıma yaptırdığım pastadan kalmamış.. biz de ona en çok benzeyenini tercih ettik.. nişan pastam aşağıdakinden farklı olarak ince ve sert zemin üzerine pudingli ve çilekli bir pastaydı.. kocaman bir kalp şeklindeydi.. sıra dışı bir nişan pastası olmanın yanı sıra  inanılmaz da lezzetliydi.. misafirlerimizin de özel övgüsünü aldı :)



bütün bu nostaljik hava ve leziz şeyler bir yana ben rukiyenin yüzüğüne bayıldım.. çok şık ve zarif bir yüzüktü güzel arkadaşımın eline de gerçekten çok yakışımıştı.. çektiğim birkaç fotoğraftan en beğendiğim aşağıda :)


bu son fotoğaf da rukiyem'in kendisi.. bu fotoğrafı çok beğendiğimden koymak istedim ancak yüzünün görünmesini istemeyeceğini tahmin ettiğimden onu sildim :)


böyle güzel şeyleri yiyip içerek, arada bir fotoğraf çekerek çok sıcak ve samimi bir 1,5 saat geçirdik.. yetişmek zorunda olduğumuz yerler olmasa daha konuşacak çok şey vardı da, onları da başka sefere erteledik artık :) 

rukiye'yle ayrıldığımızda içimde çook tatlı bir huzur vardı.. Allah'ın bizlere bu fırsatı vermesinden dolayı çok mutluydum gerçekten ve artık sadece karşılaşmakla kalmadığımız için de çok sevinçli.. düşünüyorum da hayatta kaç insanın yanında hiç sıkılmadan huzur dolu dakikalar geçirebiliyoruz ki? cidden çok az.. işte o yüzden bu özel insanların kıymetini geç olmadan bilmek lazım :))

muhabbet ile efendim..



12 yorum:

  1. Çok keyifli ve huzurlu bir buluşma olmuş anladığım kadarıyla.
    Daha nicesine fırsatınız olur inşaAllah..
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. öncelikle sayfama hosgeldin sakar hafiye, güzel yorumun icin tesekkür ederim :)

    gercekten cok keyifli ve güzel bir bulusmaydi, yayinladiktan sonra tekrar okuyunca az bile yazdigimi farkettim :)

    duana amin diyor sevgilerimi gönderiyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  3. Bıraktığın yerden devam edebildiğin insanları bulmak, 'ee nerde kalmmıştık?' diyebilmek çok iyi bir his gerçekten. Yazınız aklıma bir dostuma düşürdü..

    YanıtlaSil
  4. hosgeldin tedirginruhcikolaticisi : -vuh dogru yazdm umarim ;)-
    gercekten cook güzel böyle dostlara sahip olabilmek.. sonra keske dememek icin de gec olmadan kiymetini bilmek ve paylasabildigmiz kadar cok sey paylasmak lazim :)

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. ah o dostluklarin inanilmaz keyfi!her mekanda guzel olur muhabbet onlarla ama sizin bulundugunuz cafede cok huzur dolu gorunuyor buradan..cok guzel bir mekanmis,bir dostla oyle bir yerde uzun uzun sohbet edip,ruhumu dinlendirmeyi ben de nasil isterdim..bence ara acmadan tekrarlayin derim:)
    bu arada pasta cok leziz duruyor,bir dilim istemedim degil hani...

    YanıtlaSil
  6. evet canim gercekten cok hos bir mekan.. nezih ve sakin.. ben de yanimda bir arkadasla gitmeyi gercekten cok seviyorum.. yolun düserse bu tarafa seni de götütürüm :) hem göz hakkini da ödemis olurum :) gerci cok ufak bir ihtimal ama düsünmesi bile güzel, almanya'nin ücra bir kösesinde blogger'lar bulusmasi ;)

    YanıtlaSil
  7. Nesecigim, canim arkadasim... böyle güzel ve nezih bir mekanda hos sohbet, muhabbet ederek unutulmaz bir gün yasattigindan dolayi sana sonsuz derecede mütesekkirim... ardindan beni cok duygulandiran hayatimin en güzel sürprizini sundun bana... nasil tesekkür edecegimi gercekten bilemiyorum... biliyorsun benim icin sende cok özelsin... yüreginin güzel diliyle yüregime herdaim huzur veren arkadasim... candan, samimi, temiz kalpli ve bütün güzel özelliklere sahip olan güzel ve özel insan... seni tarif etmeye kelimeler yetmez bitanem!
    biraz bekle zamani geldiginde benimde sana bir sürprizim olacak ;) selam ve muhabbetlerimle... seni cok seviyorum!!! yakinda tekrar görüsmek dilegi ile, kalbinin sahibine emanetsin canim!

    YanıtlaSil
  8. ah canim benim.. beni ne kadar mahcup ettigini anlatamam.. inan yazdiklarinin hepsi senin güzel bakisindan kaynaklaniyor canim rukiyem.. biliyorsun ben de seni cok seviyorum.. en kisa zamanda görüsmek üzere.. coook öpüyorum seni.. Allah'a emanetsin..

    YanıtlaSil
  9. aHHH NE KADAR GÜZEL BİR GECE! Baraku Allah!

    YanıtlaSil
  10. Latife,
    cok tesekkür ederim.. ayrica sayfama hos geldin, cok memnun oldum :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba,
    Sanırım Almanyada yaşıyorsunuz.Çok merak ettim bu güzel kafenin adını. benim de almanya da bir çok yakınım var ve oralara yolumun düşme ihtimali mümkün :) adını ve yerini bağışlar mıydınız buranın?

    YanıtlaSil
  12. merhaba Filiz hanim,
    evet almanya'da yasiyorum, elbetteki bagislarim bu mekanin ismini ve yerini :) Cafe Hessen eyaletindeki Kirchhain isimli ufak bir kasaba da bulunuyor.. cafenin ismi 'Cafe Noll'.. eger ki giderseniz size tavsiyem mutlaka 'Erdbeertörtchen' (cilekli pastacik demek oluyor) yiyin, ekstra kaymakli.. inanilmaz bir lezzet :)

    YanıtlaSil