30 Aralık 2011 Cuma

kısa kısa 2011 kitapları - II


öncelikle devamı haftaya dediğim bir yazıyı taa öbür haftanın sonuna bıraktığım için önce kendimden, sonra blogumdan, sonra da olur ya hani yazının gerçekten de devamını bekleyenler varsa, onlardan özür diliyorum :)

işte 2011' in ikinci çeyreğinde okuduklarım..




 9. Mein Qur'ân Tagebuch (Kur'an Günlüğüm) - Münib Engin Noyan: Türkçe olarak yayınlanan üç kitabı da çok severek okumama rağmen, Almanca'sından maalesef aynı hazzı alamadım.. bu yüzden bir aya yakın elimde kaldı ve beni yavaşlatana kitaplardan biri oldu maalesef -> 6/10
  
10. İki Darbe Arasında - İskender Pala : çok ama çok beğenerek okudum bu kitabı, burada da detaylı değerlendirmesini yapmıştım, kesinlikle tavsiyemdir -> 9/10

11. Yolda - Emine Kutub : yıllardır rafımda bekleyen bu kitabı bu yıl okunanlar listesine aldığım için çok sevinçliyim :) detaylı değerlendirmesi burada -> 6/10


12. Kekeme Çocuklar Korosu - Tarık Tufan : okuduğum ilk tarık tufan kitabı, gerisi de peşi sıra geldi.. detaylar burada -> 7/10

13. Kraliçenin Pireleri - Tarık Tufan : bu kitap da çok güzel denemelerden oluşan bir tarık tufan kitabı.. değerlendirmesi burada -> 7/10

14. Ve Sen Kuş Olur Gidersin - Tarık Tufan: bu kitabınsa değerlendirmesini yapmadığımdan verebileceğim bir link yok.. bu yüzden bir iki kelam fazladan edeceğim.. tarık tufan'ın en sevdiğim kitabı olduğunu söylemeyim ilk olarak.. birinci ağızdan anlatılan psikolojik bir kısa roman.. çok akıcı ve bir günde bitiriyorsunuz.. bazı günler kendinizden sıyrılıp bambaşka dünyalara dalmak istersiniz ya, işte o zamanlar için ideal bir kitap -> 8/10


 topu topu altı kitap.. ve çok da inceler.. o yüzden nisan-mart-mayıs aylarının kitap açısından çok da iyi geçmediğini söylemem gerek, ancak çok şükür ki, okuduğum kitaplar güzeldi :) zaten farkındaysanız hiç düşük not veremiyorum.. öğretmen olsaydım, yaşamıştı öğrencilerim :)


hayırlı bir cuma günü dileğiyle,
hoşça kalın :)

6 yorum:

  1. bu son çeyrek Tarık Tufan'a armağan olmuş sanki;)

    Kitap okumak çook güzel, kitap okuyan insanlar daha güzel! :)

    2012'de görüşmek üzre:P

    (mehehhe, bu espiriyi yapacak kadar çaresizim '! :)

    YanıtlaSil
  2. biraz öyle olmus galiba mel :) ama iyi olmus iyi, sevdim kitaplarini :))

    haklisin, kitaplar da onlari okuyanlar da bir de o kitap okuyan insanlari güzel gören gönüller de apayri bir güzel ;)

    son olarak ben de seni yalniz birakmayip en klise yeni yil veda cümlesini ekleyim balim: 'seneye görüsürüz artik' :)

    YanıtlaSil
  3. Nerelerdesin?

    Her şey yolunda mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buralardayim sazan :) ufak tefek aksilikler disinda da hersey yolunda aslinda ve paylasmak istedigim, unutmak istemedigim icin yazmak istedigim bir cok sey olmasina ragmen, biraz da yogunluktan elim 'yeni kayit' butonuna varmiyor bi türlü..

      cok sagolasin kuzum, sevgiler..

      Sil
  4. Kitap okuyan insanlara hayranım.Dil edebiyat okuyup benim kadar kitaplarla alakasız bi insan olarak türümün tek örenğiym heralde:((
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hosgeldin ashley,

      kendim okudugum icin degil ama -hos bu yil daha hic kitap bitirebilmis degilim-, kitap okuyanlara ben de hayranim.. hele de okudugu kitabi özümseyip, alacagini alip hayatina gecirenler.. hakkaten gipta edilesi..
      ayriyeten dil ve edebiyat okuyup kitapla da dille de edebiyatla da hic alakasi olmayan bir abinin kardesi olarak seni rahatlatarbilirim, türünün tek örnegi degilsin ;)

      sevgiler..

      Sil