23 Şubat 2012 Perşembe

tatlı telaşlar..


bu tatli telaslar ile ugrasirken, gelen maillerden anladim ki arayi gercekten cok fazla acmisim.. halimi hatrimi sorup dualarini eksik etmeyen tüm arkadaslara gönülden tesekkür ediyorum..

ben iyiyim çok şükür, hem de çok iyiyim :) almanya'daki kına gecesi hazırlıkları çok yoğun bir şekilde, gecemizi gündüzümüzü istila etmiş durumda..

herşey benim hint kıyafeti giymek istememle başladı :) ve şu an duyan herkesin merakla beklediği hint konseptli kına gecemin detaylarını organize etmekle meşgulüz.. telaşlıyız, yoğunuz ama heyecanlı ve çoook mutluyuz.. hele de sevdiklerimizin 'ne yapabiliriz?' soruları nasıl mutlu ediyor insanı bu dönemde.. ve hele de türkiyeden taa ortaokul yıllarından bir dostun rüyasına düşmek ve o rüyada çok güzel bir nehrin kenarında çok güzel bir ev yaptırdığımı ve çok mutlu bir şekilde görüldüğümü duymak nasıl büyük bir nimet Allah'ım? bana yaşattığı tüm bu güzellikler için O'na ne kadar şükretsem, ne kadar hamdetsem yine az.. yine kifayetsiz..

bu dönemde insanı en mutlu eden dualar duymak, dualarla kurulan bir yuvaya adım atmak.. sizler de dualarınıza iliştirin bizleri olur mu?

muhabbet ile..

8 yorum:

  1. Her şey güzel olacak ve sen de çooook güzel bir gelin olacaksın inşallah:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insaallah canim benim :) umarim sonrasinda da hersey cok güzel olur.. Rabbim onca emek verilerek kurulan yuvalardan huzuru mutlulugu eksik etmesin.. sevgiler..

      Sil
  2. Hayırlı olsun canım. Allah birbirinize duyduğunuz sevgi ve saygıyı ömür boyu eksiltmesin. Sizi birbirinize gönül süruru veren ve takvada önder kullarından eylesin. Yaşadıkları zamanın en üstünleri olacak evlatlar yetiştirirsiniz inşallah. Amin amin amin.

    Not: Kına gecelerini sevmem ama seninkinin konseptini sevdim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne zamandan sonra yorumunu okumak hele böylesi güzel cümleler okumak cok güzel :) agzindan bal damlamis deryacim.. amin.. amin.. amin.. dilerim dualarin kabul olur.. dilerim cok daha güzelleri sana nasip olur :)

      konsepti begendigine sevindim balim :) klasik kina gecelerinden bir kac farkla ayrilacak.. ben de cok merak ediyorum nasil olacagini :) öpüyorum kocaman..

      Sil
  3. Ağzının tadı hiç bozulmasın Cheryyblossom..
    Hayatın böyle güzel demlerini hiç ıskalamamanı diliyorum...Tadını çıkar :)

    Lakin tecrübelerinle dön..Belki ihtiyacı olan birileri vardır bu aralar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkür ederim NüHa :) arada bir yapilacak onca isi düsünerek stres yapsam da, sükür ki cok azinlikta kaliyor o anlar :) insaallah cumartesi günü her sey cok güzel gecer de bunca yorgunluga gülümseyerek dönüp bakabiliriz..

      tecrübelerimi, detaylariyla paylasmayi ben de cok istiyorum, ama farketmis olmalisin sen de zaten, istedigim bir cok seyi vakit bulup yazamiyorum.. umarim bunun da basina aynisi gelmez :)

      bu arada anladigim kadariyla blogundaki bazi yazilarini okuduktan sonraki tahminlerimde yanilmiyorum :) yoksa yaniliyor muyum?

      Sil
  4. nese'cim
    yazamadim ama aklimdasin,meraktayim nasil gecti,neler yaptiniz artik azda olsa yaziver...yogun gunlerdesin eminim firsat yoktur ama bizi de merakta koyma guzrl kardesim ya...
    her isiniz rast gitsin,kolay gitsin;gonul arkadasinla bir omur paylasacaginiz hayirli yuvanizi bir once kuruverin ins...
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim... cok tesekkür ederim bu tatli iletin icin :) elhamdülillah hersey cok güzel gecti.. artik sevgili esimin yaninda, evimdeyim.. insaallah en kisa zamanda birseyler yazabilirim.. alakan beni her zamanki gibi cok mutlu etti gül'cüm :) gönül dolusu muhabbetler gönderiyorum sana.. Allah'a emanetsin..

      Sil