15 Aralık 2011 Perşembe

hem ağlarım hem giderim..

daha o kadar zaman var ama şimdiden 'hem ağlama hem gitme' modunda olduğumu söylersem kesinlikle abartmış olmam..

zaten ben çok çabuk ağlarım.. hayatımda benden daha sulugözünü görmedim desem yeridir.. sevinç, üzüntü, öfke.. her türlü duygu gözyaşı eşliğinde dışa vurulabilir bende.. öyle ki bana en son ne zaman ağladığımı sorsanız, cevabım 'iki gün önce'den daha uzak olmaz heralde.. hatta bu aralar, saatlerle cevap verebilecek bir performans sergiliyorum..

kına gecesi diye bir şey yaşayacağımı düşündüğümde bile gözüme yaşlar hücum ediyor, başıma geldiği anı düşünemiyorum bile.. evden çıktığım, veya salonda ayrıldığımız anı hayal etmeye dayanamıyorum.. veda sahnelerini yüreğim kaldırmıyor.. artık annemler gözümde her zamankinden daha da kıymetli.. ve evde 'son kez şunu yap' cümleleri kurulmaya başlandı bile.. neden bilmiyorum biz genelde sevgimizi çok fazla sözle dile getirmeyiz.. o yüzden beden dilimiz her zamankinden daha yoğun şu aralar.. babama kahvesini verirken mutlaka gözlerine bakmaya çalışıyorum mesela, aklımda hep bunu ilerde ne kadar nadir yapacaığımı bulundurarak.. sonra annemin dizinin dibine oturuyorum bazen.. dizleriyle sarıyor beni, okşuyor başımı yumuşacık.. okşuyor.. okşuyor.. hiç doymuyor biliyorum.. çünkü ben de doymuyorum sevgisini parmaklarıyla saçlarıma sermesine.. yavrum.. kızım.. ve daha kimbilir neler diyor içinden, bense şefkatin kollarında gözyaşlarımı gizlemeye çalışıyorum..

öyle bir haldeyim işte, gözümde yaşlar her an akmaya hazır, onları tuttuğum ve tutamadığım anlarla birlikte, hiç tahmin etmediğim çok farklı bir sürece girdim.. onların kıymetini bilmek, bu vakitleri iyi değerlendirmek iyi güzel de, bu kadar gözyaşı olmasın lütfen Allah'ım..

hayırlı bir cuma dileğiyle..

9 yorum:

  1. bende benden sulu gozu yok derim,demek bi rakibim varmis:(yazini okurken de cok fazla duygulandim.ben yolda gelin gorsem aglarim,bazi kina gecelrinde gelin kizlar aglamiyor,bana neyse ben agliyorum:(
    sanirim bundan 7 yil once blog tutuyor olsaydim bende buna benzer cumleler kuruyor olurdum..cunki evlilik oncesi duygularimin aynisini yansitmissin..zor bir doneme atim attin ama cok dusunme,uzerinde cok durma ki duygularin daha da depresmesin..rabbim boylesine guzel gunlere dogru giderken yuregindeki huznu alsin,gotursun....

    YanıtlaSil
  2. Rabbim yardımcın olsun..her şey umduğundan daha hayırlı daha güzel olur inşallah...

    YanıtlaSil
  3. her bebek bir melek,
    güzel sözlerin. tavsiyelerin ve duaların için çok teşekkür ederim gül'cüm.. Allah razı olsun senden..

    ah canım, duygulanmak güzel birşey de göz yaşı insanı çok yoruyor değil mi? şahsen ben nasıl azaltabileceğimin derdini ciddi anlamda yaşıyorum.. yani insanlara da eziyet oluyor bir nevi.. Allah ikimizin de yardımcısı olsun bu konuda.. sevgiler..

    Nisa,
    AMİN... çok teşekkür ederim canım.. duaların beni çok mutlu etti.. Allah razı olsun..

    YanıtlaSil
  4. size kocaman kocaman mutluluklar dilerimmm ama giderken ağlamayın çok :)

    YanıtlaSil
  5. öncelikle hosgeldiniz ve coook tesekkür ederim bu tatli yorum icin :) ah ben de hic istemiyorum aglamayi ama bakalim gözyaslarima hakim olabilmeyi ögrenecek miyim o zamana kadar?

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. yepyeni bir başlangıç olacak senin için.Ve evet aile daha da kıymetleniyor o son zamanlarda.Ama inanki aşkla kurulmuş bir yuvada kendi aileni kurunca, ailen senin mutluluğunla mutlu oldukça evlilikten bambaşka bi keyif alacaksın.Allah sevdiklerimizi bizlere bağışlasın...Çok bunaltma kendini bu günlerin tadını çıkarıp kendini güzel bi evlilik hayatına hazırla.Bak inan evlendiğinde de her şey aynı güzellikte hatta daha güzel olacak.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. ne güzel ifade etmissin Aysenur.. evet sonrasini düsününce zaten icimi inanilmaz bir huzur kapliyor.. o zaman da mutluluktan gözlerim doluyor :) ama iste o veda fasillarini düsünürken cok kötü oluyordum.. simdi iki hafta gecti yaziyi yazali ve bu süre icersinde kendimi biraz daha toparladim.. insan kendiyle yüzlesip yazinca rahatliyor ya bende de biraz öyle oldu :)

    bu arada yorum yazamadim hic son zamanlarda ama yazilarini takip edip, cok mutlu oluyorum sizinle birlikte.. her seferinde maasallah deyip, duami ediyorum sizin icin :) insaallah saglikla alirsiniz kucaginiza bebeginizi :)

    benden de kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil