7 Aralık 2011 Çarşamba

evliliğe doğru..


sonsuz bir huzur ve güvenle örülmüş bir aşkla ötelere yolculuk etmek.. evimizi ve her şeyimizi dünyaya bağlanma sebebi olmaktan çıkarıp, yolculuğumuzun bir parçası olmaktan öteye geçirmemek.. ve O'nun nihai rızasına ulaşmak için hayatı birlikte okumak, yoldaki işaretleri farketmek..

takriben 4 yıl önce onun için aldığım ilk doğum günü kartında bu hislerimi yansıtmaya çalışmıştım.. şimdi tam 4 ay kaldı, yolculuğa aynı çatı altında yan yana devam etmeye.. isteklerim, hissettiklerim halen aynıyken şimdi çok, çok daha yoğun.. içim şükranla dolu, yüreğim heyecan.. onun sevgisi bana her daim öteleri hatırlatan ve bu dünyayı bir nevi cennete dönüştüren muhteşem bir güzellik.. ve ben bunu hak edecek ne yaptığımı merak ederken, hamd, şükür ve duayı gönlümden ve dilimden eksik etmemeye çalışıyorum..

siz de bizden duanızı eksik etmeyin, olur mu?

muhabbet ile..

13 yorum:

  1. Her şeyin hayırlısı sizinle olsun.

    Hayırlı yolculuklar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim yolcu, Allah razı olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Allah mübarek etsin bu güzel yolculuğu..

    Muhabbetiniz ve heyecanınız daim olsun... :)

    YanıtlaSil
  4. aminn, Allah razı olsun NüHa.. sizlerin duası ne kıymetli, Rabbim kabul buyursun inşaallah :)

    YanıtlaSil
  5. İnşallah her şey çok güzel olur:)
    Bunlar tatlı heyecanlar:)
    Sakın küçük sorunları kafaya takma,rahat ol;çünkü her şey dilediğiniz gibi olacak;)
    İnşallah tabii ki:)
    Dua ederim,sen de bana et olur mu?
    Sabretmem için:))
    Sevgiyleeeeeeee

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşımm :) İsmin gibi yuvanızda neşe ve huzurla dolsun, Rabbim sizi iki cihan mutlu etsin inş... Heycanını çok iyi anlıyorum çünkü aynısından bende yaşıyorum :) Muhakak yaz, takipteyiz :)

    YanıtlaSil
  7. nese'cim ne guzel izah etmissin duygularini,oyle gorunuyor ki evlilige giden yoldaki yapi taslarini karsilikli olarak saglam insaa etmissiniz..ins hayat yolculugunuzda hangi ruzgar eserse essin sizi devirmeye gucu yetmez..duam odur ki sizin gibi ozenli,bilincli ciftlerin sayisinin artmasi ve o yuvalarda guzel nesiller yetismesi...
    mevlam saglikli,mutlu bir omur,baki muhabbet ve huzur dolu bir hayat nasip eylesin ins...

    YanıtlaSil
  8. Allah muhabbetinizi daim etsin.Size huzurlu bir yuva nasip etsin.Aşk öyle güzel bir şey ki güzel bir aşkı güzel bir evlilikle taçlandırmak en güzeli...dualarımızdasın...

    YanıtlaSil
  9. Canım dostum, sen "sen" iken bir de hakedecek ne yaptım diyorsun... Allah her zaman doğru yolda olanlara, karşılarına doğru insanları çıkarır. sen ne için yaşadığını bilen bir insansın. akıllı ve mantıklı. bundan dolayı seninle hayatımın en önemli zamanlarından birini geçirdiğimden dolayı kendimi şanslı sayıyorum. herkese nasip olmaz:)canım benim her daim mutlu ol; çünkü sen bunu hakedecek sayılı insanlardansın... KÜBRA G.B.

    YanıtlaSil
  10. ezgi,
    canimm cok ama cok sagol, insaallah öyle olur :)
    dualar her daim birlikte.. senin de hayirli haberlerini tez vakitte okuruz insaallah.. öpüyorum seni, sevgiler..

    mel,
    demek bir gelin adayi daha :) Allah razi olsun güzel dualarin icin.. insaallah sizin kuracaginiz yuva da mutluluk, nese ve huzur dolu olur.. senin dügün tarihin ne zamandi canim? hazirliklarla ilgili fikir alisverislerinde bulusuruz insaallah, sen de yaz olur mu :)

    her bebek bir melek,
    canim benim teveccüh etmissin.. cok ama cok sagol, bu degerli yorumun ve samimi dualarin icin.. amin......

    YanıtlaSil
  11. bir güzel cift,
    aminn.. cok sagol Aysenur.. Allah bu güzel duyguyu tüm ömrümüze yaymayi ve cennetinde sonsuzlastirmayi hepimize nasip etsin..

    kübracim,
    nasil mahcup ettin beni canim dostum, simdi ben ne yazabilirim ki bunun üstüne? hepsi senin hüsnü bakisin desem en isabetli cevabi vermis olurum heralde.. hem biliyor musun o sans aslinda tamamen bana ait :) seni cok seviyor ve dört ay sonra yanimda olabilmen icin dua ediyorum :)))) kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Allah her daim O'nun yolunda yan yana olmanızı nasip eder inşaallah.
    O'na hayırlı ümmet olacak evlatlarla beraber elbette.
    Öptüm canım :)

    YanıtlaSil
  13. AMİN canım çok sağol.. Rabbim hepimizi yolundan, rızasından ayırmasın.. hayırlı evlatlar yetiştirmeyi nasip etsin..

    ben de öptüm sakar'ım :)

    YanıtlaSil