13 Temmuz 2011 Çarşamba

annemden inciler II


hazır söz annemden açılmışken, ondan biraz daha bahsetmek istiyorum :)

benim annem,

ameliyat olan dizinden ötürü sergilediği temkinli davranışların sebebini soranlara 'dizimi idareli kullanıyorum' der..

'filancanın bebeği olmuş.' dedikten sonra, 'cinsiyeti neymiş?' sorusuna, ' ya kııız, ya erkek ya, tam hatırlıyamıyorum şimdi' gibi ufkumuzu genişletici bir cevap verir.

telefonu açar ve 'kim o?' der..

gece vakti kullanmak üzere bindiği arabanın gaz ve fren pedalini göremediğinden şikayet eder..

yine aynı araba otobüse doğru çarpmak üzere ilerlerken, tamamen ileri görüşlülüğünden kaynaklanan bir otomatik direksiyon beklentisiyle, 'niye dönmüyor bu araba?' diyerek şaşırır..

yukarıda bahsettiklerimden göreceğiniz üzere, ehliyet almak gibi bir mucize de gerçekleştirebilir.

evet annem bütün bunları yapar ve söyler.. ve bu esnada öyle tatlı olur ki anlatılmaz yaşanır :) kimseye zararı dokunmaz onun.. 'melek gibi' olmakla bilinir.. o bitanedir.. candır.. ve ben onu gerçekten çok özlemişim :) öyle ki bir kaç saat önce üniversite hayatımın son sınavından çıktığım halde, yine annemden bahsetmek istedim bu kaydımda :) Allah'ım bana, ona layık evlat olmayı nasip etsin..

11 yorum:

  1. ya çok komik:)niye dönmüyor bu araba demesine bayıldım annenin:)benim annemde direksiyon dersi alıyor bu aralar o geldi aklıma:D

    anneler canımız :)

    YanıtlaSil
  2. annemin de hayalinde yillardir direksiyon dersi almak, ama bir türlü olmadi.. türkiyede uzun süre kaldiginda muhakkak o girsimde de bulunacak :)

    aynen öyle canim.. Allah bize onlarin kiymetini unuttrumasin :)

    YanıtlaSil
  3. Bir önceki postu da okudum ve kararımı bildiriyorum: annen çokkk tatlı! :D

    Allah annelerimizi başımızdan eksik etmesin. Selamlarımı söyle, ellerinden öpüyorum. :))

    YanıtlaSil
  4. sağol canımmm, annem adına teşekkür ederim :)
    selamlarını da 'senin tanımadığın ama çok sevdiğim bir arkadaşımdan' diyerek iletirim :) hoşça kalasın..

    YanıtlaSil
  5. Allah uzun ömürler versin. Severim böyle doğal esprili insanları. :)

    YanıtlaSil
  6. aminn canım benim, çok sağol :)

    annem de seni tanısa çok severdi.. eminim :)

    hayırlı bir ramazan duasıyla, sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. nese'cim nerlerdesin?meraktayim,ins sorun yoktur...sevgiler

    YanıtlaSil
  8. komanci,

    cok sagol.. blog yazmanin en güzel taraflarindan biri bu olsa gerek.. aylar önce ettigin duaya bile amin gelebiliyor ;)

    gül'cüm,
    canim benim cok sagol :) elhamdülillah bir sorun yok.. sadece blogdan epey uzak kaldim.. bazen olur ya iste öyle oldu, ama pek bir uzun oldu bu sefer.. ben de yakinda yeniden yazmak istiyorum.. özledim gercekten paylasimlarimizi :) sen de yazmiyorsun ama epeydir? insaallah iyisindir.. sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. Annen çok saf-temiz birine benziyor, maşallah :) Allah annelerimizi başımızdan eksik etmesin..

    YanıtlaSil
  10. amin hulofera, teşekkürler :)

    YanıtlaSil