4 Temmuz 2011 Pazartesi

cenneti bu dünyada istemek..

geçenlerde Burcu'nun blogunda denk geldiğim ve paylaşmak istediğim bir söz var:

"Uzun zamandan beridir hayatın -gerçek hayatın- başlamak üzere olduğu izlenimine kapılmıştım. Fakat her zaman yolumun üzerinde bir engel, öncelikle erişilmesi gereken bir şey, bitmemiş bir iş, hizmet edilecek zaman, ödenecek bir borç oldu. Sonra hayat başlayacaktı. Sonunda anladım ki bu engeller benim hayatımdı." Alfred D. Souza


bir çoğumuz tıpkı, onun gibi düşünüyoruz değil mi? oysa ki gerçek hayat dediğimiz şeyi isterken cenneti bu dünyada düşlüyoruz farkında olmadan.. ama hayat engelleriyle, borçlarıyla tüm sıkıntılarıyla burada, bu dünyada.. gerçek hayat ise Ahirette.. onun ne kadar güzel veya acı olacağı ise tamamen bizim elimizde..

Allah yar ve yardımcımız olsun..

6 yorum:

  1. Gerçek hayatımızın ne şekilde olacağı da dünya hayatımızdaki yolculuğumuza bağlı sanırım.

    YanıtlaSil
  2. AMİN CÜMLEMİZİN.. İNŞAALLAH.

    YanıtlaSil
  3. Her şey bizim elimizdeyken değerlendirmeyi bilemediğimiz için yakınıyor olsak da, bir yerinden değiştirmeye başlarız umarım. Ellerimizi açıp O'na yaklaştığımız anların güzelliğini elbet yaşayacağız. Buna yürekten inanıyorum, dediğin gibi Allah yardımcımız olsun.

    YanıtlaSil
  4. yolcu,
    evet yolcu, tamamen bizim elimizde derken bunu kastetmistim ben de.. yolculugumuza, yolculugumuzdaki kararlara bagli.. hayirli bir yolculuk temennisiyle..

    sakar'im,
    sagol canim :)

    burcu,
    amin canim güzel yorumun icin de tesekkür ederim :) inancimiz, ümidimiz her daim dik ve diri olsun..

    YanıtlaSil
  5. Bir mim yolladım sana, kabul edersen ;)

    YanıtlaSil
  6. tesekkür ederim burcu, bir dahaki yazimda cevaplarim insaallah :))

    YanıtlaSil