5 Ekim 2011 Çarşamba

yeniden merhaba ve annemden bir inci daha :)

tam bir yıl önce ilk defa merhaba demişken, bu sefer uzun bir aradan sonra yeniden merhaba diyorum.. ara verenler çok iyi bilirler ki, aradan sonra kelimeler unutulur, klavyede harfler bulunamaz gibi olur :) işte ben de bu yüzden lafı fazla uzatmadan kaldığım yerden devam etmek istiyorum.. yani annemden :)

benim annem bir de aşağıdaki fotoğrafa bakar ve anında :'püsküllerini düzeltseydin ya şunun' der :) bizim kahkamızdan sonra da ekler :'ama doğal dursun diye de mi?'

bense çektiğim bu fotoğrafın profil fotoğrafı olarak kullanıldığını görüp mutlu mesut dolaşırım.. evet bu duruma sinirlenemiycek kadar acemiyim halen :)





muhabbetlerimle :)



10 yorum:

  1. :) Hoş geldin cherryblossom..
    Yineden ve yeniden diye cümleler kurmak insanın içinde bir nefes rahatlık belirtisidir..

    Yüreğinizin genişliğini artırsın Rab..
    Fotoğrafın boncuklarını sevdim :)

    YanıtlaSil
  2. harika bir fotoğraf...emeğine sağlık...bu arada özlendin haberin olsun...

    YanıtlaSil
  3. cohk sahane ki :)
    arsivime kopyaladim bile :)

    YanıtlaSil
  4. NüHa,
    öyle hoş bir karşılama ki hoş bulmamak mümkün değil NüHa :)
    amin diyorum en derinden.. sevgilerimle..

    bir güzel çift,
    çok teşekkür ederim ayşenur :) tesbih benim için öyle özel ki, bu fotoğrafla ilgili her güzel yorum beni çok mutlu ediyor :) tabii özlendiğini duymak da özlediğin arkadaşlar tarafından :) sevgilerimle..

    kübra,
    beğenmene çok sevindim balım :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Canım çok güzel bir fotoğraf olmuş, ben bile kullanabilirim yani ;)

    YanıtlaSil
  6. sagol kuzum :) ama 'ben bile' derken?

    YanıtlaSil
  7. Resim aşırmamaya çalışan bir kişi olarak cınım :)
    İzninle indiriyorum yani?
    Sakar hafiye

    YanıtlaSil
  8. haha, tabi sakarim indirebilirsin :))

    YanıtlaSil
  9. ayy bu şahane bişey bayıldım.....

    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Tesekkür ederim :)

    bu arada belirteyim, yorum birakmamistim ama cok sevdim sayfani ben .. özellikle evlendikten sonra sık sık ziyaretine gelicem inşaallah..

    Kahve Dükkani'na benden de sevgiler..

    YanıtlaSil