10 Temmuz 2011 Pazar

mim..

Sevgili Burcu beni mimlemiş.. kendisine çok teşekkür edip hemen cevaplıyorum :)
soru şu:


mim'de tek bir eşya diye sorulmuş ama ben iki eşyadan tek'e indiremiyorum maalesef.. biri anı kutum, ki içindekiler benim huzur ve mutluluk kaynağım, onlarsız olmaz :) -bu vesileyle farkettim ki kutum epeyce dolmuş, bir tane daha almak lazım-

 

diğeri de fotoğraflarımın ve dosylarımın bulunduğu harici belleğim..  tek'e indiremiyorum demiştim ama şu bellek'i kutunun içine attık mı, kurtarılacak bir tek kutu kalır geriye :)



burcu'ya tekrar çok teşekkür ediyorum :) ben de bu mimi, eğer cevaplamak isterlerse

coşkunsel
kübra i.
sakar hafiye
deryamisal
her bebek bir melek
birdelisevda

arkadaşlarıma gönderiyorum.

muhabbet ile..

not: yanlış anlaşılmasın, bir michael jackson hayranlığı filan söz konusu değil.. bu belleği almamın sebebi tamamen duygusal  ;) 

ikinci not: bir de yandaki ankete oy kullanırsanız çok mutlu olurum :)

8 yorum:

  1. İlk oyu ben kullandım :) Oyumu kullandığımı ve akıllıca davranıp kutuya belleği de atmakla çok iyi yaptığını da söylüyorum. Gidiyorum o zaman, sevgilerle ;)

    YanıtlaSil
  2. canim cok tesekkür ederim :)) ama oyun maalesef görünmüyor :(( anketin calisip calismadigini denemek icin kendim oy kullandim,benimkini kabul etti, ama seninki maalesef yok.. bilmiyorum ki sorun nedir?

    YanıtlaSil
  3. Bende şu anda oyunuzu değiştirin aktif durumda. En baştaki seçenekler gözükmüyor yani. Anlamadım neden böyle yaptı ki şimdi :S

    YanıtlaSil
  4. bende de ayni, herkes sadece verdigi oyu görüyor galiba :S belki de sonra gösterir, neyse bekleyelim bakalim..

    YanıtlaSil
  5. CANIM, GAFİL BEN DAHA YENİ, OKUDUM, EN KISA ZAMANDA İNŞAALLAH :)
    İYİ KANDİLLER BU ARADA :)

    YanıtlaSil
  6. önemli değil canım benim :)
    sana da hayırlı kandiller, dualarda bluşmak dileğiyle, sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Şimdi okudum hayatım, unutmamak için hemen cevaplıyorum. Pas için teşekkürler. Kutun güzelmiş bu arada. :D

    YanıtlaSil
  8. canım okudum cevabını.. ya ben senin üslubuna, anlatımına tek kelimeyle bayılıyorum ya :)

    niki'nin akrabası olan benim kameranın ismi de nikoncan, bebekken iyiydi hoştu da, büyüdükçe çemkirmeye başladı, 'can'lı manlı ne o öyle, yakışmıyor ama, karizmam çiziliyor değiştir' diyor :) ben de 'daha iyisini bulana kadar idare et' diyorum :) yani nasipse biz de önümüzdeki haftalarda bir isim değişikliğine gidicez :)

    bu arada, kutunun da çok daha güzelleri senin olsun tatlım.. öperim seni, sevgiler..

    YanıtlaSil