29 Haziran 2011 Çarşamba

veda..



dün onu ugurladim ve trenin ardindan öylece bakakaldim.. artik burda yok.. artik marburg onsuz.. tanistigimiz ve üc bucuk yilimizi geciridigimiz sehir bundan böyle eksik..  ayaklarim bundan böyle geri geri gidecek buraya gelirken, cünkü ucunda günümü aydinlatacak kisi burda yok..

bir dönem kapandi artik bizim icin.. marburg defteri dürüldü.. artik bize özlem düstü.. okul bitene kadar ve okul bittikten sonra  ben sadece is icin gelip geri dönücem.. arada dostlarla bulusuruz elbet ama, cok yakinda onlar da dagilacak.. hayat her birimizin rotasini yavas yavas belirginlestirmekte, her birimiz baska diyarlara adim adim sürüklenmekteyiz..

hayat böyle.. gidenler.. kalanlar.. vedalar.. kucaklasmalar..
her birinde Rabbim elimizi birakmasin, bizim yeise düsmemize izin vermesin..
mutlulugu da, hasreti de hakkiyla yasamayi nasip etsin..
ve önümüzdeki 10 ayin cabucak gecip gidivermesini nasip etsin..

amin..

10 yorum:

  1. Öyledir ayrilik, aci verir kimi zaman insana, ama özlem ve hasretin getirebilecegi tek seydir o..

    Mutlu olmak gerekir her hale..
    Ya veda edemeden gitseydi o sevilen..
    Ya kavusma hicbir zaman olmasaydi..
    Degerini anlamak icin, ayrilmak gerekir sevenden..

    =)

    Kavusursun sevdigine yeniden.. insaALLAH...

    YanıtlaSil
  2. Amin canım. Bitişler beni de çok hüzünlendirir ama hayatın gidişatı böyle. Hiç ayrılmayacağımız cennette buluşalım inşallah. :)

    YanıtlaSil
  3. sakar hafiye,
    sagol canimmm.. kiymetli senin amin'in benim icin :) öperim seni..

    kübra,
    insaallah canim.. insaallah.. tatli yorumun icin cook tesekkür ederim :) öpüyorum seni..

    deryamisal,
    canimmm benim ya.. bu güzel duan icin cok sagol.. amin diyorum binlerce kez.. cennetinde bulusalim insaallah :) seni de öperim sevgiyle..

    YanıtlaSil
  4. Canım benim, Allah kavuştursun. Evet hayatla ilgili yorumlarına katılıyorum. bazen bize zor geliyor bu değişimler. Rabbim dayanmak zorunda olduğumuz konularda dayanma gücü versin inşallah. insan büyüdükçe maziye daha bir özlemle bakıyor. çocukluk, gençlik...kıymetini bilememişim dedirtiyor bazen insana. Allah pişman etmesin. Oğuz ne için gitti? Staj falan mıydı? söylemiştin belki ama unuttum. Seni kocamaaaa öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. Adımı yazmayı unutmuşum yine ben Kübra:)

    YanıtlaSil
  6. Ben 3 yıl ayrı kaldım...
    Yarın inşallah bitecek bu özlem:)
    Allah sabır versin,sakın birbirinizi üzmeyin olur mu?
    Kendine çoooook iyi bak;)

    YanıtlaSil
  7. adsız kübram :),
    canım benim ya senin yorumunu bırda görmek ne kadar gzel bilsen :) hoş ne zamandır mail yazmak istiyorum, aklımdasın ama haberleri buradan aldın artık:) evet kübracım zor geliyor, eskileri düşününce bir hayaldi geçip gitmiş gibi oluyor her şey.. hala görüşmeler, tatlı sohbetler, fotoğraflar olmasa, insan hepsine şüpheyle bakacak sanki.. ama bir şekilde insan bunun da üstesinden geliyor.. dediğin gibi Allah pişman etmesin, dönüp baktığımızda 'şunu da şöyle yapsaydım' dedirtmesin..

    oğuz, iş için taşındı kübracım.. şu anda öğrenci olarak çalışıyor, büyük ihtimalle o şirkette kalacak gibi.. bakalım, hayırlısı olsun diyorum..

    ben de seni kocamaaan öpüp, sımsıkı sarılıyorum :)

    ezgi,
    yaaa ne güzel :)) Allah ellerinizi sımsıkı birleştirisin ve bir daha hiç ayırmasın inşaallah.. ben böyle dert yanıp benden daha zor durumda olanları görünce çok mahcup oluyorum.. kayınpederim de kayınvalidemi beş yıl beklemiş.. bizim ki ne ki sizinkilerin yanında ama işte zor yine de çok zooor :(
    dediklerin de kulğımda inci küpeler olacak inşaallah ezgim, sağolasın :) sen de kendine ve ona çoook iyi bak.. hazırlıklarda kolaylıklar diliyorum.. inşaallah herşey içine sinereke gerçekleşir :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Allah kavuştursun. Geçici bir ayrılık bu geçer, ayrılıklar olmasa, o güzel kavuşma anlarını yaşayamazdık ki:)

    YanıtlaSil
  9. birdelisevda,
    aminn. ve de cok haklisin :) hersey ziddi var oldugu kadar kiymetli ;) sevgiler..

    YanıtlaSil