19 Haziran 2011 Pazar

bu da kıskanmanın faydaları..

geçen perşembe öyle bir şey yaşadım ki, eve varana kadar pek tuhaf bir halde sırıtıyor idim :) ne mi oldu? şimdi şöyle anlatayım: pek değerli welliron çarşamba gecesi sayfasında kitap okumamanın faydaları diye bir yazı yazmış.. şahsen çok beğendim, velakin fena halde de kıskandım, hatta bunu gizlemeyip yorumumda da paylaştım.. welliron yazısında camide 1€'ya satılan kitaplardan bahsetmişti.. kitaplar da öyle alelade kitaplar değil hani.. ali bulaç, ismet özel, imam gazali peyami safa vs. ve aldığı yedi kitaba sadece 7€ vermiş.. şimdi en az 30€'yu gözden çıkarması gereken kitapları bu kadar ucuza kapattığını gören ben ne yapsın? elbette kıskanır.. ama nasıl kıskanmaksa artık, Rabbim merhamet etmiş olacak ki, ertesi gün hiç aklımda yokken bizim buralardaki camiye yolum düşünce, kendimi, elimde 7€ verdiğim 7 kitapla eve giderken buldum ;) 1€'ya kitaplar, hem de camiden, hem de tam yedi tane.. tevafuğun bu kadarı!

bir de bakalım neler almışım, daha doğrusu neler kapışmışım, çünkü o halimi karşılayan tek kelime bu sanırım :)


1. Safahat - Mehmet Akif Ersoy
2. Bilinç ve Eşekleştirilme - Ali Şeriati
3.İslam Toplumuna Doğru - Seyyid Kutub
4. Seyyid Kutub Külliyatı - Risalet ve Peygamberlerin Mücadelesi
5. İnsanın Özgürlük Arayışı - Ali Bulaç
6. İslamiyette İtikadî Mezheplerin Doğuşu - Yaşar Kutluay
7. Dost Kazanmak ve İnsanları Etkileme Sanatı - Dale Carnegie

bu sonuncusunu da  kitaplarım arasındaki çirkin ördek ilan ettim :) zira o tarz kitapları okumayı hiç sevmiyorum aslında.. ancak kitapları inceleyerek almaktan ziyade alelacele kapıştığımdan girivermiş aldıklarımın arasına.. sadece yazarın ismini okumuş ve onu da başka bir yazarla karıştırmış olduğumdan oldu sanırım.. neyse yine de bu kitaba bir şans verir miyim görücez ilerleyen zamanlarda..




 sanırım alabileceğim daha da kitap vardı, fakat beni eniştem almaya geldiğinden daha fazla karıştıramadım.. yarın filan uğrayıp batan geminin mallarından biraz daha istifade etmek lazım:)

muhabbet ile..

not: aşağıdaki eseri tanıyan yok demek :(

11 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Maşaallah çok güzel denk gelmiş.Ben de geçenlerde Faruk Beşer'in bir kitabını 2,50 Tl'ye ele geçirdim :) Ki pek severim kendisinin üslubunu, sohbetlerindeki yumuşak konuşma tarzını.
    Yediye tamamlayamadım ama o bir çırpıda okuduğum kitap beni silkeledi desem yeridir.

    YanıtlaSil
  3. oh superr...okuma azmine hayran kaliyorum..cirkin ordek yavrusu olan kitabi ben okumustum yillar once,pek bi lezzetsiz,tadsiz tuzsuz bir yemek misali ama arada karin doyurucu sayfalarda vardi hani...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. welliron,

    kesinlikle ianilmaz bir tevafuk :) tüm camilerde kitap operasyonu baslamis sanki :)

    Ali Seriati'nin Ebuzer kitabini okudum.. sahabeye yaklasimini ben de yadirgadim, ancak henüz etraflica degerlendirecek kadar iyi tanimiyorum kendisini.. ama keskin bir zekasi oldugunu ve kendisinden faydalanabilcegim seylerin oldugunu düsünüyorum.. yine de onu okurken yorumunda aklimin bir kösesinde olacak ;)

    ayrica da teveccüh etmissin, yazim yazinin bir aynasi sadece ;)

    sakarim hafiyem,
    canim evet kesinlkle harika bir tevafu oldu :) kitap okumanin en güzel yani senin üzerindeki etkisi.. bizi silkeyen kitaplar okumak cok güzel :) hangi kitabiydi faruk beser'in? aklimizda bulunsun ;)

    gül'cüm,
    canim benim hayran kalinacak durumda degilim aslinda, daha bu yil sadece 11 kitap okuyabildim :( cirkin ördek icin de sanirim senden farkli bir sey düsünmem okudugumda, ki bakalim ne zaman okurum, hatta okur muyum, hatta ve hatta okumaya baslasam da bitirebilir miyim :)

    yolcu'm,
    tesekkür ediyorum canim :)

    YanıtlaSil
  5. "Faruk Beşer-Namazı Dosdoğru Kılmak"
    Bulursan oku canım tavsiye ederim, faydasını görürüz inşaallah :)

    YanıtlaSil
  6. insaallah canim, namaz hakkinda ne kadar okusak az.. öperim seni..

    YanıtlaSil
  7. Ucuza alınmış güzel kitaplar kadar mutluluk veren az şey var :)))

    YanıtlaSil
  8. cok sevdım ya kıtap yorumlarını..yenı kıtaplarında hayır getırır sana ınsallah..herkese nasıp olmaz bı sans

    YanıtlaSil
  9. blog'uma hosgeldin 'yasamak guzeldir mi' :)
    tesekkür ediyorum güzel yorumun icin.. evet kesinlikle büyük bir sans :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil