15 Haziran 2011 Çarşamba

var mı bir bilen?


dört yıl önce videonun kaydedildiği programda canlı dinlemiştim bu parçayı.. ondan beri de  -kötü ses kalitesine rağmen- açar, ara ara dinlerim :)

dinlerken türkiyedeyim, istanbul sokaklarında.. rengarenk pazarlar, çarşılar.. kocaman gülümseyen insanlar.. mutlu bir telaş ve daha neler.. ben benden uzakta neşeleniyorum bu eserde :)

ah bir de parçanın ismini bilsem, daha kaliteli bir versiyonunu bulabilsem.. çok çok güzel olacak :)

not: kayıt bu şekilde diğer blogumda yer almakta, ancak onun fazla geleni gideni olmadığından bu eserin ismini bulma ihtimalim düşüyor.. belki buradan bir bilen olur diye, burada da paylaşmak istedim ;)


dejawu'ye not: maalesef youtube'dan indiremedim :( belki 'bir bilen'e sorduğumda..

2 yorum:

  1. bende biraz uğraştım şimdi ama bulamadım:(

    youtubetan mp3 e çevirmek için free youtube to mp3 converter diye bir program var canım o şekilde videoyu mp3 e çevirebilirsin...

    YanıtlaSil
  2. yaa ay canim benim sagol, zahmet etmissin :) valla bakman bile sevinmeme yetti :)

    proghrama da bakarim insaallah, tekrardan sagol :)

    cuman mübarek olsun, sevgiler..

    YanıtlaSil