28 Haziran 2011 Salı

mim!

soru şu:

Bir gün biri çıktı karşınıza farz edin. Ve “Hadi bana en çok sevdiğin kişiyi/şeyi ne kadar sevdiğini söyle” dedi ve ekledi “Çok’u cevap olarak kabul etmiyorum”. 
 
cevabım şu ki,

en sevdiğim kişiye olan sevgimin 'ne kadar'ını anlatmaya kalkarsam eğer, -ki şu an boyutlarını düşündükçe çok zor tutuyorum kendimi bunu yapmamak için :)- burdan O'na upuzuuuun bir aşk mektubu çıkar ki, o mektupta söyleneceklerin, en göze gelmemiş haliyle ikimizin arasında kalması çok daha iyi olur..

bilmiyorum şimdi ben bu mimi cevaplamış mı oldum, cevaplamamış mı :) ne dersin sakar'ım?

2 yorum:

  1. Ben seni anladım canım. Ama bu cevabı okuması gereken kişi de okusun bence.
    öptüm. :)

    YanıtlaSil
  2. canımm benim ya, o sorunun asıl cevabını çeşitli şekillerde sık sık duyduğundan pek ilginç gelmeyecektir heralde :) ama buraya yazmamama çok sevinecektir eminim :)
    ben de öperim seni :))

    YanıtlaSil