12 Haziran 2011 Pazar

kabus..

bu gece rüyamda düğünümden bir gün öncesini gördüm.. saat akşamın yedisi ve ben daha gelin ayakkabımı almamışım.. alelacele hazırlanıp ayakkabı almaya giderken aynaya gözüm ilişiyor ve düğüne kadar vermek istediğim kiloları veremediğimi görüyorum.. gelinliğin bana hiç yakışmayacağını düşünüp hatta düşünmekle kalmayıp kendi kendime söylenip,  fena halde iç geçiriyorum.. Allah'ım bu bir kabus değil de nedir :((

sanırım rüyamı epeyce ciddiye almam lazım.. çünkü düğüne 10 ay var ama, ortada düğün hazırlığı adına hiç birşey yok.. kilolarımsa aynen olduğu gibi durmakta.. Allah'ım kabus, kabus olarak kalsın ve lütfen ama lütfen gerçek olmasın..

9 yorum:

  1. Ah be kuzum,ben Eylül de evleneceğim nasipse,hiç bir hazırlığım yok:))Bir rahatlık sorma gitsin:))))
    Her şey güzel olacak,inan:)
    Birazcık sabır,bir tutam da rahatlık:)

    YanıtlaSil
  2. yaaa demek öyle :)) düğün organizasyonu filan neyse de bari şu bohçalar hallolsa.. en azından o iş halloldu diye düşünsek.. ben en iyisi türkiyeye beni beklemeden bohçaları hazırlamaya başlamalarını söyleyim ;)

    bir de ezgicim beni en çok düşündüren vermek istediğim kilolar :s Allah yardımcım olsun..

    sana da hazırlıklarda kolaylıklar diliyorum.. inşaallah fazla strese girmeden atlatırsınız.. tüyolarını da beklerim artık ;)

    sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  3. Çok uzak fotolardan gördüğüm kadarıyl agelinlikle uyum sağlamayacak bir kilon yok canım. boş yere hiç üzme kendini onlar yüzünden.
    booooçalara odaklan :D öptüm

    YanıtlaSil
  4. Öyleyse, benden size kücük bir dügün hediyesi;
    http://mevsimlerdenroma.blogspot.com/

    Sevgiler,

    Demet M.

    YanıtlaSil
  5. ah canımmm, çook sağolasın :) yine de biraz vermem lazım, zaten ne zamandır dilimde de bir türlü ciddi anlamda birşeyler yapamadım :((

    bohçalar için de bir alo dedimdi de bugün, başlamışlar zaten ;) döndük yani yine kilolara, ah inşallah bir gün onları birer birer uğurladığımı duyurmak nasip olur :)
    ben de öptüm kocaman :)

    YanıtlaSil
  6. Neşecim oldukça uzun bir yorum yazdım ama yine görüntülenemiyor galiba of ya bu kaçıncı oldu:(

    YanıtlaSil
  7. Demet M.,
    cook tesekkür ederim bu ince düsünceniz icin :) su an firsatim olmadi ama sayfayi insaallah daha detayli inceleyecegim..
    sevgiler benden :)

    2. adsiz,
    kübracigim bu sanirim sensin :)) öncelikle yorumuna cook sevindigimi söyleyim :) ama maalesef diger yazdigin yorumlar gelmedi.. bu yayinladigim ulasti bana sadece :(

    YanıtlaSil
  8. bu rüya Allah tarafından bi işaret olmasın cherry,önlem alalım..

    YanıtlaSil
  9. öyle heralde selcan, baslamak lazim artik ufaktan.. bir araya geldigimizde görüselim bu konuyu daha detayli insaallah :))

    YanıtlaSil