21 Ocak 2011 Cuma

sürpriz bozan spontanelik :(

yok efendim, ciftlerden birinin kararlarinin ani olmamasi lazim.. bir gün önce ne dediyse o kalmali.. aksi halde, iki tarafta birbirine zaman zaman  kücük sürprizler yapmak istiyor ama ikisininki de suya düsebiliyor.. bunlardan biri icin bakiniz sekil a)

sekil a) chreryblossom, 12:04 treniyle münih'e gidecek olan sevdicegine -bir önceki aksam telefonda ugurlamaya gelemeyecegini söyledigi halde- sürpriz yapmak isteyip, yolculuk icin cok sevdigi lahmacunlardan alip ugurlamaya gidiyor.. kendisi 12 ye 10 kala tren istasyonunda oluyor ve basliyor beklemeye.. saat 12 ye yaklasirken icine bir süphe düsüyor ve telefon ediyor sevdigine.. sevgili'nin sesi 20 km öteden, bir önceki trenin icinden geliyor.. ani bir karar ve bir önceki tren, ve cherry'nin elinde patlayan sürprizi :( bunun üzerine cherry ne mi yapiyor? aglamak istiyor.. cünkü bu, bu ciftin basina cok geliyor..

10 yorum:

  1. ah ah.. güler misin aglar misin derler ya, aynen öyle :)

    YanıtlaSil
  2. ahh ahh sen çok iyi alıyorum :) ama olsun bunlar hoş anılar olarak hatırlanacak ileride...

    YanıtlaSil
  3. canim haklisin galiba, eminim güleriz.. hele de lahmacunlarin baskasina yar oldugunu duydugunda oguz'un nasil icinin gittigini hic unutmayacagim :)) sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. kıyamam ki yaa :((
    Olsun döndüğünde acısını çıkartırsınız bu durumun oyle umuyorum yani..
    Birdaha da sana sölemeden fikirdeğiştirmesin beyfendi haha :)

    YanıtlaSil
  5. Monooton hayata bayılıyorum. :)

    Ama herşeyi planladığınız halde yine de aksiliklerin olduğu pek çok durum vardır.

    Yani çok üzülmeye gerek yok.

    YanıtlaSil
  6. canım ya.. olsun o andaki hayıflanmalar da güzel olur eminim ben :)
    çiftçe alemsiniz yani :)))).

    YanıtlaSil
  7. tam Romeo ve Juliet gibi olmussunuz ...seni anliyorum canim. Esim bana da habersiz supriz surpriz olmaz basina dert olur der. bir yere gideceksen ayazda kalirsin, der.

    YanıtlaSil
  8. mel,
    canim döndügünde acisini cikaririz da biz yine akillanmayiz ;) bu ne ilkti ne de son olacak biliyorum ;)

    arzu-hâl,
    arzucum evet hayatin yürprizlerini unutmamak lazim ;)

    sakarim,
    alemiz hakkaten :)))

    minislerin annesi,
    yasemincim esinin tespitine cok güldüm ya, haklilik payi var kesinlikle.. ama bir de söyle düsünmek lazim, olumlu sonuc verdigindeki mutluluk ihtimali icin deger basina dert acmak ve ayazda kalmak, öyle degil mi :))

    YanıtlaSil