19 Ocak 2011 Çarşamba

neler oluyor bana?


var midir ki benden baska animasyon filmi izleyip duygulanan? hatta bu esnada gözleri dolan? tamam itiraf ediyorum dolmakla kalmayip bir iki damlacik da damlamisti..  böyle degildim ben ya, neler oluyor bana bu son iki-üc senedir.. bitmek bilmeyen sürekli bir duygusallik hali..

not: film gercekten güzeldi.. oyuncakla oynayan cocuklari seviyorum.. animasyon filmlerindeki kücük sevimli detaylari cok seviyorum.. animasyon sevip de filmi izlemeyenlere tavsiye ediyorum :)

sevgiler


17 yorum:

  1. Animasyon severim ama Toy Story'nin hiçbir bölümünü izlemedim daha önce. Niye bilmem.
    Ben de duygulanıyorum bazen animasyonlarda, mesela Shrek'in ilk fiminde Hallelujah çalarken, sonra Karmakarışık'da da duygulandığımı hatırlıyorum bir sahnede(bu arada bu da çok güzeldi haberin olsun) Yani yalnız değilsin merak etme. :)

    YanıtlaSil
  2. yalniz olmadigima sevindim o zaman :)

    Toy Story'nin ilk bölümünden ziyade 2. ve 3. bölümleri daha cok hosuma gitti.. ben de shrek'i hala izlemis degilim :( karmakarisik'i da hic duymamisim bile.. simdi fragmanini izledim, görüntüler cok hos, gayet güzele benziyor gercekten, onu da izlerim insaallah en kisa zamanda..

    YanıtlaSil
  3. Ayrıyetten ağlamak iyidir balım :)
    hiç sıkma canını bence :)

    YanıtlaSil
  4. Bunu izleyince salondan salya sü--- cikip kimse görmesin diye saklanarak arabaya binmistim:)

    YanıtlaSil
  5. ay sagolun ya kendimi normal hissettim yeniden :))))

    YanıtlaSil
  6. Ben de komedi ve aşk filmlerinden nefret ederim. Biraz hüzünlü olmalı. Aslında artık pek film izlediğimi de söyleyemem. Bunlar geçmişe yönelik yorumlarım.

    YanıtlaSil
  7. Olmaz miiii??
    Bende animasyon filmi mudavimlerindenim.
    kayip balik nemo, ari, ratatouille favorilerimdir:)
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  8. arzucum,
    sen bi baskasin zaten ;) sevgilerrr :)

    tedirginruhcikolatacisi,
    canim nemo'yla ratatouille benim de en sevdiklerim arasinda.. ari'yi henüz izlemedim ama.. izlemek lazim onu da :) benden de sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. cok duskun olmasam da izlemisligim coktur animasyon flimleri.ozelllikle detaylari kurgulamalari beni de cok cezbeder.ben en cok 'up'(turkce ceviri ismi:'yukari bak') diye bir animasyon film var onu izlerken cok duygulanmis ve aglamistim.izlemediysen tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  10. canim ben birazcicik düskünler arasinda yer aliyorum galiba :)) detaylar, figürlerin mimikleri ve tabii ki zengin hayal gücü cekiyor beni en cok.. up'i da izlemistim, onu da cok sevmistim :)) özellikle filmin basindaki kismin teoman'in sarkisiyla olan videosunu hala arada acar izlerim.. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. ama yanı toystory de gercekten cok guzeldı sana hakverıyorum :)

    YanıtlaSil
  12. hahaha bende agladim bu filmde - hemde sinemada :) sonu cok üzücü :)

    YanıtlaSil
  13. mel,
    öyle degil mi :)) hatta sonraki izledigim animasyonlardan sonra iyice anladim ki gercekten duygu yogunlugu oldukca fazlaymis ve normalmis duygulanmak ;)) sevgiler..

    EbrUgur,
    öncelikle blog'uma hosgeldin :) gercekten vefa, baglilik gibi konular oluncas islenenler, animasyon bile olsa duygulaniyor insan ;) sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. severim ben de.
    bunu izlemedim henüz ama.

    YanıtlaSil
  15. kesinlikle tavsiye ederim o zaman deepblueeagle, gercekten cok güzel..

    YanıtlaSil
  16. Ooo bayağı bir duygulanan var, heyecanlıyım 3. film için (:

    YanıtlaSil
  17. ben de yorumunuzu merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil