12 Ocak 2011 Çarşamba

bir mim ile dönüyorum..

sevgili Latife beni mimlemis.. kendisine tesekkür edip, lafi fazla dolandirmadan hemen sorulara geciyorum :)

1. Kac yasinizdasiniz : 
27 yim efendim.. beni en cok düsündüren yastayim.. '30 a kendimi hic bu kadar yakin hissetmemistim' gibi bir cümle kurucam ama, zaten hic bu kadar yakin olmadigim icin normal birsey söylemis olacagim galiba :) ama ne demek istedigimi anlayan anladi, uzun uzadiya aciklayamayacagim simdi :)

2. Isminizin son harfi ne? : 
hay Allah'im ne komik bir sorudur bu.. ne gibi bir amacla sorulmus hakikaten merak ediyorum.. 'ben son harfini sorayim, kendileri lütfeder hepsini söylerler'  diye mi düsünüldü acaba :) hayir bir insanin isminin son harfini bilmek nasil bir kanaat olusumuna yardimci olur ki ? neyse anlam veremedigim bu sorunun cevabinin "e" oldugunu belirtip geciyorum siradakine..


3. En sevdiginiz renk : 
en sevdigim renk yok sevgili okur.. genelde en'lerim pek yoktur benim.. hele renkler konusunda hic yok.. renkleri duruma, ruh halime göre tercih ederim.. bir de o nesneye daha cok hangi rengin yakistigina göre..

4. Kilonuz kac? : 
:(  bu soruyu bana birkac ay sonra sorsaydiniz keske.. sürekli aklimda olan diyetime son kez basladiktan sonra..  an itibariyle 72 civarlarindayim.. ama degisecek Allah'in izniyle.. inaniyorum, ümitliyim :)


5. Boyunuz kac? :  
1. 73

6. Ailenizin kacinci cocugusunuz? 
planlanmayan, istenmeyen  ama dogduktan sonra da el üstünde tutulup simartilan,  "iyi ki de olmus dedirten" 5. ve son cocuguyum :)


7. En sevdiginiz Sarki: 
bir degil birkac tanedir..
onur akin'dan 'seviyorum seni'
grup gündogarken'den 'rüzgar'
yüksek sadakat'ten 'belki üstümüzden bir kus gecer'


8. Sizce sarisin mi esmer mi? 
esmer.. 


9. Sigara kullanir misniz? 
hayir..

10. Alkol? 
hayir..


11. Cayi fincanda mi seversiniz, yoksa cay bardaginda mi? 
cam kupada severim..


mim normalde bu kadar.. ama  bir önceki mim'de oldugu gibi bu mim de bana gelene kadar deforme olmus.. bu sefer sorular azalmamis artmis :) bu mim' e sevgili Latife 3 soru daha eklemis..  onlar da su sekilde:


12. Akilli bir kadin olmak ne demek sizce?
zor bir soru aslinda  cünkü cok kapsamli.. ben su anda sadece aklima gelen bir yönünü yazicam buraya, ama mutlaka eklenebilecek seyler vardir.. ve aslinda bu yazdigim hem kadin icin hem de erkek icin gecerli olan birseydir..
akilli bir kadin ailesini önceler, ama kendini de unutmaz.. esinin de evalatlarinin da hayatin en önemli nimetleri oldugunu bilir, lakin ayni zamanda imtihan olduklarini da hatirinda tutar.. 


13. Ikinci hayat varsa nerde yasmak istersiniz? 
ikinci hayat ahiret ve tabii ki her inanan insan gibi benim de yasamak isteyecegim yer cennet..


14. Mutluluk ne demek?
daha önce de bir mim de sorulmustu.. 'olumlu bakis' demistim sanirim.. cünkü bence mutluluk bir sonuc degil, bir haldir.. bizim hayata karsi durusumuzla alakalidir..

sira geldi mimlemeye.. sayet cevaplamak isterlerse bu mim'i cok sevdigim

sakar hafiye
arzu-hal
coskunsel
bir güzel cift
ezgilimelodi
tedirginruhcikolatacisi
Sevgi Sevdalisi
her bebek bir melek

arkadaslarima gönderiyorum..

muhabbet ile efendim :)

12 yorum:

  1. Mimi yapacağım ama kimse görmeyecek. :)

    3-5 kişi dışında.

    YanıtlaSil
  2. sagol canim benim :) olsun biz görecegiz ya, yeter :))

    YanıtlaSil
  3. Eşimin kardeş evlemiş birazdan önce. Yeni gelin Neşe adı. Bilmiyorum neden,ama ilk defa senin blog görunce duşundum: sen bence bizim Neşeye çok benziyorsun. Şimdi cevaplar okundum daha şaşirdım... Boy onun gibi, esmer,27 yaşinda ))) Mücize...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim.Ben birazcık değiştirip yapmaya çalışayım olur mu?
    Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  5. aaa cok sasirdim Latifecim, benim de ismim Neşe :)) ama ben esmer degil, kumralim.. begendigimizi sordugu icin esmer demistim :)

    YanıtlaSil
  6. ezgilimelodi,

    olur tabii ki ezgicim, merak ettim simdi degisikliklerini :)

    benden de sevgiler :))

    YanıtlaSil
  7. ))) MashAllah! Ben Neşeye gosterim senin blog kayseriye gelince, belki dostlar olacaksiniz. Kader işte, bakalım...

    YanıtlaSil
  8. sübhanallah.. benim de nisanlim kayserili :)

    YanıtlaSil
  9. mim'in tarafimdan alinmistir canim,ins.cevaplamaya calisacam,askida bekleyen senden gelmis eski bir mim daha var:( beraber ortaya karisik bir post hazirlarim ins.sevgiler

    YanıtlaSil
  10. gülcüm, haklisin o da garipliklerimizle ilgili olan mimdi degil mi? insaallah bekliyorum canim.. sekerparene öpücükler, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  11. Cherrycim ancak cevap yazabildim,aktif heyacanlı günler dilerim..(içimden geldi:))

    YanıtlaSil
  12. sagol coskunsel'im :)) aktif, dinamik heyecanli günler hepimizin olsun insaallah :))

    YanıtlaSil