15 Ocak 2011 Cumartesi

"Haydi Bir Dost da Sen Hediye Et!" etkinlik hediyeme kavustum !

evet iki ay  kadar öncesinde katildigim etkinligin hediyeleri sevdicegin gelmesiyle birlikte, surada bahsettigim cetrefilli yolculuktan sonra nihayet elime ulasmis oldu :) ulasir ulasmaz da ben elis safak'in ask kitabinin satirlarinda kaybolmaya basladim bile.. akici bir anlatim, etkileyici cümleler ve zengin bir dil ile Elif Safak beni simdiden büyüledi diyebilirim..

 vesselam blog'unun sahibesi sevgili Melek'in bir yerine üc tane kitap hediye göndermis olmasi cok hos bir incelikti dogrusu..




Melek her kitabin kapagina ayri ayri güzel notlar da yazmis :)



bir de benim cok deger verdigim bir alim olan Mustafa Islamoglu'ndan cok veciz bir tespiti de not olarak eklemis paketine.. Söyle diyor Islamoglu:

"Paris'i, Londra'yi, Berlin'i
New York'u, Pekin'i, Cin Seddi'ni,
Görmeden ölmak kayip degildir;
Asil kayip Allah'in bir ayetini fark etmeden ölmektir."

Sevgili Melek'e beni cok mutlu eden hediyeleri icin burdan tekrar cok tesekkür ediyorum :) bir tesekkür de bu güzel etkinligi düzenleyen sevgili Lam-i Tarif'e.. 

muhabbet ile..


6 yorum:

  1. Hayırlı olsun... Çok sevindim :). Bu etkinliği her sene yapabiliriz diye düşünüyorum artık :). Yılın belirli bir haftasında, düzenli olarak :). Umarım güzel bir anı olmuştur herkes için... Selametle...

    YanıtlaSil
  2. tesekkür ederim Lam-i Tarif, inan ben de cok mutlu oldum :) gercekten cok hos bir etkinlikti, biraz mesakkatli olduysa da benim icin yine de cok memnun kaldim.. ayrica gelenege dönüstürmek de güzel fikir ;) tekrar tesekkür ediyorum öncülügün icin.. selamlar..

    YanıtlaSil
  3. gozun aydin nihayet kavusmussun kitaplarina!olsun ama mesakkatli seylerin degeri daha fazla olur.gercekten guzel bir etkinlik bu,sevdim..bidahakine katilirim ins.
    ben de suanda Ask'i okuyorum.tamamlayinca yazisiriz,yorum icin.tabi ben senin kadar hizli bitiremem o da ayri bir konu:)neyse bari yarisayimda seninle vesile kilip cabucak bitireyim!!selamlar

    YanıtlaSil
  4. sagol canım ya, evet cok sükür kavustum kitaplara :)) tekrarlanirsa insaallah -ki öyle görünüyor;)- katil mutlaka.. hediyeleri hazirlamak, sonra heyecanla beklemek hakikaten cok zevkli..

    yaa demek sen de ask'i okuyorsun? ben de bilmiyorum ne kadar cabuk bitiririm, derslerden dolayi vakit ayiramiyorum cok fazla :( ama yazisiriz insaallah !

    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  5. Selamlar Canım Sevındım Adına ve Adıma :) Keyıfle Okumanı Dılerım..

    YanıtlaSil
  6. tesekkürler vesselam :) sevgiler..

    YanıtlaSil