24 Aralık 2010 Cuma

kendini çok akıllı zannedip herbişeye karışan insanlar, sizden hiç hazetmiyorum..

azıcık haddinizi bilin ya.. neymiş efendim, 'bu kadar ağır şeyleri neden arabayla almıyormuşum?' bunu bana diyen kim? hiç tanımadığım, sokakta arkamadan yürüyen ve kendini çok akıllı sandığı için her an etrafa öğüt vermeye can atan, belki de kendini bununla tatmin eden dengesizin biri.. elimde alışveriş poşetleriyle arkamı döndüm, tanıdığım birini göreceğimi zannediyorum.. baktım kadını hiç tanımıyorum.. 'arabamız yokta ondan' dedim.. daha sinirlenmedim ama.. hatta  'arada ablamlardan, abimlerden alıyoruz ama her zaman olmuyor tabii' dedim.. bunun üzerine beni  çok nasihate muhtaç görmüş olacak ki, bıdı bıdı bana kendi alışveriş stratejisini anlatmaya başladı.. yok arabayla alıyorlarmış normalde ağır şeyleri, arabayla gidemeyecekse yakında ki marketten alıyormuş da falan da filan da.. neyse dedim dinledim.. yorum yapmadım..ilgilenmedim.. ama bir kez kendimden cümle kurdum ya, kadın yüz bulmuş olacak bu sefer de gözüne takılan diğer yanlışları(!) düzeltmeye çalışıyor.. 'bi de bu havada ince çorap giyme, o da gözümden kaçmadı'  pardon? sen kimsin ya.. o anda arkamı dönüp 'kusura bakmayın ama ne çorabı giyeceğime kendim karar veririm' diyebilseydim diyorum.. ama kırmaktan çekinen ben 'merak etmeyin botlarım yeterince kalın ve yünlü hiç üşümüyor ayaklarım' demekle yetiniyorum.. 'azıcık da kayıyorlar mı ne karda?' diye ekliyor..  sabrımın son demlerindeyim.. sadece susuyorum.. neyse ki yol ayrımına vardık da ben patlamadan ayrılmış olduk.. gerçi şimdi üzülüyorum, keşke biraz daha yürüyebilseydik arkalı önlü de, beni arkamdan döktürdüğü incilerle biraz daha aydınlatsaydı..

11 yorum:

  1. Sabır denemesi için gelmiş sana, o seni hadsiz yere sinirlendirmiş olsa da, sen kendini tutabilmişsin şükür :)

    YanıtlaSil
  2. aynen öyle.. tam bir sabir denemesiydi kadin.. hayir ben mi abartyiorum acaba diyorum ama, yolda önünden giden bir bayana -ne kadar iyi niyetli olunsa da- böyle konusmalar ve sorular son derece garip bence..

    YanıtlaSil
  3. Fikrini söylemesinden çok üslubuna takıldım ben. Söylemesi ayrı bir hadsizlik, kullandığı üslupsa apayrı bir hadsizlik.
    NEyse, bu şekilde de olsa, demek ki o hanımefendiyle tanışman gerekiyormuş :)

    YanıtlaSil
  4. neyse tanistik ve atlattik cok sükür :)

    YanıtlaSil
  5. aferin iyi tutabilmis,terslememissin kadini..oyle kisiler cok sokakta,yasliliklarina verelim gitsin....

    YanıtlaSil
  6. hay Allah ne insanlar var yaa hayretle okudum,sabrına hayran kaldım....boşver gitsin demek en iyisi....

    YanıtlaSil
  7. her bebek bir melek,
    evet terslemedim cok sükür, ama bir sekilde sorularindan hoslanmadigimi kibarca belirtsem iyi olurdu diye düsünüyorum.. en azindan bilsin yaptiginin normal olmadigini.. hos anlar mi, anlasa ne degisir o da ayri bir soru.. neyse bosverelim gitsin..

    bir güzel cift,
    canim ya aynen öyle, bosvermek ve böyle insanlari fazla ciddiye almamak lazim..

    YanıtlaSil
  8. Konuşacak kimseyi bulamayacak kadar yalnız,herhangi bir şeyle meşgul olamayacak kadar işsiz,kendisiyle barışık olamayacak kadar küskün bir insan...Ben sinirlenmekten daha çok üzülüyorum onlar için...
    Çok mutlu olmasın bunları düşünmeyecek kadar meşgul,barışık ve huzur dolusun...
    Çevremizde bu tür insanlar malesef çok fazla.Neyse ki içimizde biteceğini düşündüğümüz fakat bizi yarı yolda bırakmayan sabrımız var:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. ezgicim haklisin, düsününce ben de üzülüyorum böyle insanlar icin.. ama böyle bir sacmaliga muhatap oldugum anda, her zaman ve hemen sogukkanlilikla "yazik.." diyemiyorum.. ama o da olacak insaallah ;)
    benden de sevgiler, hem de kucak dolusu :)

    YanıtlaSil
  10. Ben de benzer bir şey yaşadım geçenlerde. Biri beni biraz hadsizce eleştirdi. Eleştirilerinden yalnızca birine hak verdim. Zaten sorun eleştirilerinde değil tavrındaydı. Kimsenin kimseye rahatsız edici bir üslupla yaklaşmaya hakkı yok bence. Ama sabır göstermekle iyi yapmışsın tabii ki. :)

    YanıtlaSil
  11. tavri zaten önemli, ondan da önemlisi o elestiriyi yapabilecek birisi olup olmadigi.. benim giydigim coraba ancak annem karisir, o kadina ne oluyor :)

    neyse ki sabrimiz var deryacim, Allah ihtiyacimiz oldugu her an sonsuz sabirlar versin bizlere.. sevgilerimle..

    YanıtlaSil