24 Nisan 2012 Salı

gittim evlendim ve geldim :)

su an iki odali evimden yaziyorum bu satirlari.. sevgili esim iste ve ben aslinda biraz halsiz biraz keyifsiz bir sekilde yatma hazirligindayken birden kendimi burda buluverdim.. 2 ayi gecmis yazmayali.. bu arada iki kina gecesi,  bir dügün, bir balayi ve binlerce km yol biraktik ardimizda.. dügün öncesi bazi tatsiz ve üzücü hadiseler yasamak zorunda kalsak da, elhamdülillah hicbir sey mutlulugumuza gölge düsüremedi.. her daim tabessümle hatirlayacagimiz anilar yükledik heybemize ve döndük almanyaya..

evlilik, sevdigin insanla evlilik tarifi imkansiz bir nimet.. mutlulugumuz, sükrümüz sonsuz.. dilerim yuvamiz, O'nun hosnut oldugu ve Efendimiz'in tebessümle nazar ettigi bir yuva olur.. Rabbim herkesin gönlüne göre versin ve bu mutlulugu herkese yasatsin..

muhabbet ile..

22 yorum:

  1. rabbim huzurunu bozmasın inşallah. ben de keşke 2 odalı bir evde oturabilsem.. ama o kadar çok aklını karıştırıyorlar ki insanın :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canim, cok tesekkür ederim..

      2 odali ev bizim icin biraz mecburiyetten oldu.. kardeslerimizden uzak oldugumuzdan ve yatili misafiri ancak tek aile seklinde alabilecegimizden dolayi bizim icin pek pratik degil maalesef.. 6 ay icinde buradan tasinicaz ve 3 odali bir ev tutacagiz insaallah :) ama yatili misafir durumu olmayan, hemen de cocuk düsünmeyen yeni evli bir cift icin gercekten iki odali bir ev ideal.. evin isi o kadar az zaman aliyor ki, kesinlikle tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Rahman teala mutlulugunuzu daim eylesin insaAllah ablacim..
    Hem bu dünyada hem ahirette örnek esler olmanizi dilerim..

    Halsizligin de gecmis olsun :)
    Bahar geldi ondandir..

    Özlettin kendini :)
    Özledim seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. agzindan bal damlamis yine, güzel dualarina icten bir 'amin' kübracigim..

      canim halsizligim de su an salgin durumunda olan mide enfeksiyonundan.. esim hastaydi, simdi sira bende ama atlattim gibi insaallah :)

      ben de özledim seni :) öpüyorum hoscakal..

      Sil
  3. Hayırlı olsun..Mübarek olsun...
    Huzur dolu olsun inşallah :)

    Rabbim iman merkezli bir yuva olmayı nasibetsin..
    Bütün bunları atlatmış olmak bile şükür için yeter sanırım cherryblossom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin.. amin.. amin NüHa'cigim..
      evet kesinlikle :) bütün o prosedürü sIkIntIsiz atlatmis olmak kocaman bir sükür gerektiriyor :)

      Sil
  4. Canım çok sevindim. Ömür boyu mutluluklar diliyorum sana. Rabbim muhabbetinizi hiç eksiltmesin inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminn canim benim, cok tesekkür ediyorum :)
      öpüyorum seni, hoscakal..

      Sil
  5. oncellikle tebrikler nese kardes,rabbim mesud etsin bir omur...merak ile bekliyordum haberlerini,ins mutlulugunuz daim olsun..sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin, cok sagol gül'cüm :) Allah razi olsun..
      öpüyorum seni, sevgiler..

      Sil
  6. Çok tebrik ederim, ömür boyu birlikte mutluluklar diliyorum size, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. cok tesekkür ederim Eren :)
    sevgiler bizden..

    YanıtlaSil
  8. mutluluğunuz ömürlük olsun inşallah ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn, cok tesekkür ederim hulofera..
      bir ömür ve o ömrün de ötesine uzanan mutluluklar herkese nasip olsun insaallah :)

      Sil
  9. mutluluğunuz daim olsun..:))Ne kadar oldu ben de bu aralar yoğunum pek giremedim..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cook tesekkür ederim crazywomenrosemary :)

      bugün tam bir ayimizi doldurduk :)

      mutluluk her daim hepimiz ile olsun.. sevgilerimle..

      Sil
  10. Canım Rabbim her daim yanınızda olsun. Çok sevindim. Öpğyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. coook tesekkür ederim sakar'im.. ben de öpüyorum :)

      Sil
  11. Neşecim çok mutlu oldum güzel haberlerini görünce. Rabbim mutluluğunuzu daim etsinn

    YanıtlaSil
  12. TAZE gelin:))insan birşeyler koyarda içimiz açılır:))Severim düğün fotolarını...hangi şehrindesin Almanya nın:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben de severim dügün fotolarini ama kendiminkileri pek o kadar sevemedim maalesef.. ama paylasmamamamin sebebi bu degil tabii ki :) internettetir, sanaldir, bizim fotograflar ise özeldir, o yüzden :)

      bir gün almanyanin darmstadt sehrine yolun düser de misafirim olursan o vakit albümden birlikte bakariz :) sevgiler..

      Sil