30 Mayıs 2011 Pazartesi

cherryblossom ve sunuculuk deneyimi :)

hani bahsetmiştim ya kocaman bir programda sunuculuk yapacağımdan.. o program şu programdı.. cumartesi günü atlattık çok şükür.. inanılmazdı.. muhteşemdi.. çok büyüleyiciydi.. nereden başlasam nasıl anlatsam bilemiyorum.. sadece iyi ki kabul etmişim, o muhteşem atmosferi yaşamışım diyorum..

heyecan had safhadaydı.. çok komik şeyler de oldu :) çok duygusal anlar da yaşandı.. yani imkanı yok anlatamam o 7 saatlik program esnadında neler yaşadığımı.. ama en çok sevindiğim, bana güvenen insanların yüzündeki memnuniyet ifadesiydi.. sadece yüzleriyle de ifade etmekle yetinmediler, sık sık dile de getirdiler..

en mutlu olduğum şeylerden biri de, program esnasında benim bölgemden gelen gençlerin bana tezahürat yapmaları.. 'İşte Hessen, işte Sunucu' ilkiydi :) ikincisi ise, 'Hessen seninle gurur duyuyor' :) o kadar komikdi ki bu ikinici tezahüratın bana yapıldığını anlamadım önce, susmalarını beklerken, birden dediklerini anladım.. o şaşkınlıkla 'aaa bana mı diyosunuz?' deyivermişim.. bütün salonla birlikte gülmekten koptuk.. ben şaşkınlıktan sevinçten neler dediğimi hiç bilmiyorum tabii.. sonra gündeme geçişi 'neysse' kelimesiyle yapınca bir kahkaha daha kopuverdi :) bu sayede akıllarda 'doğal ve sempatik sunucu' olarak kaldım :)))

bu program sayesinde muhteşem insanlarla tanıştım.. misafir olduğum yerde el üstünde tutuldum -sunucu olduğum için değil tabii, misafir olmam yeterliydi bunun için :)- gezdim dolaştım..

ah herşey öyle harikaydı ki tarif edemem.. Allah'a ne kadar sükretsek az.. programdan bir iki fotoğraf koyup bitireyim yazıyı, yoksa anlat anlat bitmezzz :)

sonradan eklenen not: 2000 kişilik bir programdı, gençler sığamadı salona ;)











16 yorum:

  1. MAŞAALLAH... AKTİF BACILARIMA BAYILIYORUM YA :D
    HELAL OLSUN KIZ, DEVAMI DA GELSİN İNŞAALLAH :)

    YanıtlaSil
  2. sakarimmm, cok sagol.. amin canim insaallah.. sana daha güzel birsey söyleyim o zaman.. o salondaki genclerin yüzlercesi ciddi manada aktif genc kizlardi, kalani da o potansiyele sahipti.. insaallah onlari da daha aktif olma yolunda sevklendirebilmisizdir ;)

    öpüyorum seni, ve kucakliyorum sakar'im.. muhabbetle :)

    YanıtlaSil
  3. oncelikle tebrikler,cok guzel bir deneyim olmustur eminim.boyle guzel hizmetlerle bilginin zekatini verirsin ins..kosturmaya devam durmaksizin..

    (sahnede ki kisi sen misin?):)

    YanıtlaSil
  4. tesekkür ederim gül'cüm :)
    kesinlikle cok güzel bir deneyimdi.. amin canim, her daim böyle hayirli hizmetlerde kosturmak nasip olur insaallah..

    evet canim, son iki fotograftaki benim ;)

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. maşallah ilk sunuculuk deneyiminden böylesi güzel hikayeler okumak mutluluk verici. Rabbim başarılarının devamını versin inşallah.

    YanıtlaSil
  6. Ama ben yorum yazmıştım,gelmedi demek ki:(
    Ben öyle sayfamda bikbik öterim ama çok utangaçımdır ya:)))
    Maşallah sana:)

    YanıtlaSil
  7. canim benim cok sagol :) maalesef ilk yorumun gelmedi :(
    biliyo musun aslinda ben de utangac ve cekingenimdir ama iste sartlar oraya sürükleyince bir bakmissin yapiyorsun :) sonra da kendine hayret ediyorsun :))

    YanıtlaSil
  8. Tebrik ediyorum seni kiraz çiçeğim. Hayatta yapamayacağım bir şey varsa budur herhalde. Topluluk içinde konuşmak yani. İçinde bulunduğun ortamın güzelliğini görünce çok sevindim. Ben bu aralar uzağım o tür kalabalıklardan :)

    YanıtlaSil
  9. çok teşekkür ediyorum deryamisalim :) aslında ben de çekingenimdir ama seminer grupları vs. alıştım topluluk önünde konuşmaya, ama bu ortam bambaşkaydı 30-40 kişilik seminerler nerde, 2000 kişilik program nerde :) ay hatırlayınca şimdi bir tuhaf oldum yine :))

    ortamsa evet çoook güzel deryacım, Allah rızası için koşturan insanların arasında olmak gerçekten harika bir şey.. ama bu kadar kalabalık bir kaç yılda bir olunuyor genelde.. yine de küçük gruplarda da olsa bir amacı olan insanların içinde olmak çok güzel :)

    YanıtlaSil
  10. vay bee. kıskanmamak elde degıl tabı...kocum benım deyıp bı sırtına vurma ıstegı geldı ıcımden..deneımın olmadan kabul etmen ve basarı ıle cıkman kıskanılası degıl mı ama. bu kotu hısslerımı uyandırdıgın ıcın suc senın:))))

    YanıtlaSil
  11. hmm, kötü dedigin hislere -ki öyle degiller eminim ;)- 'gipta' diyelim o zaman :))

    elhamdülillah basari ile ciktigimi söylüyorlar, ama eminim ben izlesem bir sürü kusur bulurum kendime ;)

    YanıtlaSil
  12. O seslerin arasinda olmak güzeldi, ertesi sabah her ne kadar bogaz agrisiyla uyansamda, hessen herzaman seninle gurur duydu nese ablamm =))

    YanıtlaSil
  13. kübracigim, cok tesekkür ederim canim benim.. teveccühünüz karsisinnda mahcup olmamak elde degil inan.. hani hep denir ya "ben sadece bir aynayim".. bu söze en cok hak verdigim durum bu durum.. ben sadece siz genclerin aynasiydim orda.. muhtesemdiniz tek kelimeyle ;)

    ayrica da seninle bu alemde karislasmaktan duydugum memnuniyeti ifade etmek isterim :) görüsmek üzere, sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. sagolasin ablacim, bende seni buralarda görmekten, daha dogrusu blogunu gecte olsa kesif etmekten ayrica bir mutluluk duyuyorum, insaALLAH daha sık yazmani bekliyorummm :)

    Iyikim varsin..
    Severim seni =)

    YanıtlaSil
  15. canim benimmm, cok sekersin :)
    tesekkür ediyorum bu senin gibi tatli yorumun icin..
    ben de öperim seni ;)

    YanıtlaSil