19 Mayıs 2011 Perşembe

çok kısa, fena halde kısa :)



* annemler türkiyede ve ben yalnızlığımın üçüncü haftasındayım..
* yeni işim sağolsun akşamları erken yatıp, sabahları çooook erken kalkıyorum.. uyuya kalmamak için de dört tane saat kuruyorum..
* bir dersim kaldı sadece ve tez konumu seçmek üzereyim, Rabbimden kolaylıklar diliyorum..
* hayatımda ilk defa bir düşünce yazısı kaleme alacağım ve yine ilk defa kocaman bir programda sunuculuk  yapacağım.. heyecan içerisindeyim..
* eyaletimizdeki gençler için çok ciddi bir eğitim projesinin konsept hazırlıklarını yapıyoruz.. gerçek anlamda çabalama zamanı!


7 yorum:

  1. Öncelikle Allah kavustursun,sonrasinda kolayliklar versin...sevgiler sana Nürnberg'ten.

    YanıtlaSil
  2. Dayan kuzum ve tadını çıkar...

    Sunuculuk için ayrıca başarılar...

    YanıtlaSil
  3. Tez zamanda ailene kavuşasın..Gece uyuken 21 kere besmele çekersen sabah uyanmana yardımcı olur..Tezini hazırlama da Rabbim kolaylık versin..Sunuculukta başarılar..Projeninde güzellikler sonuçlanması için iyi dilekler..Ve sevgiler :))

    YanıtlaSil
  4. terazi kizi,
    cook tesekkür ediyorum.. benden de nürneberg'e selamlar ve sevgiler :)

    sazan,
    cok ama cok tesekkür ediyorum.. insaallah bana güvenenleri memnun birakirim :) ama coook heyecanliyimmmm :)

    melek,
    tesekkür ederim güzel yorumun icin.. sevindim seni görünce :) cok oldu karsilikli yazismayali.. tavsiyen icin de cok tesekkürler.. mutlaka uygulayacagim insaallah :) sevgiler benden..

    YanıtlaSil
  5. Allah kolaylık versin,sunuculuk işinden alnının akıyla çıkacağına eminim..

    YanıtlaSil
  6. Rabbim yardımcın olsun... Her konuda inşallah tutan elin, gören gözün, işiten kulan olsun amin.

    YanıtlaSil
  7. coskunsel,
    amiinn.. insaallah öyle olur canim, bunu duymak güzel :)

    inceterazi,
    amin, coook tesekkür ederim canim, sagol, varol :)

    YanıtlaSil