8 Mayıs 2011 Pazar

deneme bir-ki-üç..

ay yok, sil yaz olmuyor böyle.. ne zormuş bunca zaman sonra yazmak yahu..  insan nereden başlayacağını şaşırıyor.. şaşırdığıyla kalakalıyor.. en iyisi mi hiç o çabaya girmeyim, bugünümden bahsedeyim :) diğer önemli yenilikler, gerektikçe zaten anılacak zikredilecek..

bugün mutfaktaydım efendim, ablama yardım için kolları sıvadım marifetlerimi döktürdüm.. desem de inanmayın, açma ve makarna salatası yaptım sadece :) ama olsun lezzetliydiler ya, marifet kategorisine girmeye hak kazanıyorlardır heralde :) evet evet heraldesi fazla, kesinlikle öyle :p

misafir faslından sonraysa bu güzel havada evde kitap okumak istemeyip, elimde kitabımla parka doğru gittim.. deryamisal'imin kulakları çınlasın, bir 'okuma gezisi' yaptım ki pek keyifliydi..







gözlerim iyice göremeyene kadar okuyup, içime havanın güzelliğini çeke çeke eve döndüm.. bugünden payıma düşense iskender pala'nın şu güzel cümleleri oldu :

'Bilemezdim ki iyiliğin bilgisine sahip olmayanlara diğer bütün bilgiler zarar verir. Bilemezdim ki bilgi, bilgisizleri acıtır..'
 
'şimdilik' bu kadar ;)
muhabbet ile efendim..

7 yorum:

  1. hoş geldin canım, ve hoş bulduk :) ben de blogumu kapatıp tekrardan acdığım için :)

    YanıtlaSil
  2. sagol inceterazi :)
    evet sen de hosgeldin, blogunu göremeyince ben de üzülmüstüm, habersiz, sessiz sedasiz ayrildin diye, o yüzden hosgeldin iyi ki geldin :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çınladı kulaklarım herhalde ki onca işin arasında reader'a gireceğim tuttu. :)

    Ne zamandır yazmıyor diye düşünüyordum ben de senin için. İnsanın yazdıkça yazası, durdukça durası geliyor değil mi? :)

    YanıtlaSil
  4. yaa iyi cinlatmisim demek, aferim bana :))

    canim aynen öyle uzun ara verince geri baslamasi hakkaten zor oluyormus.. neyse siftahi yaptik gerisi daha kolay gelir heralde ;) sevgiler canim..

    YanıtlaSil
  5. sayfalari fazla tozlu birakmamak gerek...yaziya devam...hosgeldiniz yeniden...

    YanıtlaSil
  6. sagol gül'cüm.. hoşbulduk :)

    YanıtlaSil