10 Şubat 2011 Perşembe

hesap-kitap..

herseyin yolunda gitmesi ne kadar güzel birseymis Allah'im.. sana sonsuz sükürler olsun :)

Diplom (lisans+master)'dan Bachelor (lisans)'a gecisim gerceklesti.. bu da diplomami -cok büyük bir aksilik olmazsa sayet- 2011 yilinda alacagim anlamina geliyor.. dersler ve tezim temmuzda bitecek insaallah, akabinde 6 haftalik bir staj yapmam gerekecek..

Bachelor'da yapmam gereken akla zarar bir dersi, daha da zarar ziyan bir hale getiren bir profesörden dinleme ve gecme zorunlulugum kalmadi.. baska bir dersi onun yerine saydirabildim :)) bunun icin oruc, fakir sevindirme gibi seyler adamistim, onlar halledilecek ;) bir de  bundan sevgili nisanlima bahsedince "sen asil bu fakiri sevindir" demesin mi.. e artik ona da birseyler düsünücez :))

okul vakitlice bitince Nisan 2012'de olmasini planladigimiz dügünümüze kadar hazirliklar icin epey bir vakit kaliyor ki, bu büyük rahatlik icin ne kadar sevinsem az..

bir dee, iki fotograf workshop'una kayit oldum, bu sefer yeterince hizliydim ve yedege düsmeden, asil olarak kabul edildim :) merakla bekliyorum bakalim, neler ögrenicez?

hamdetmeye ömrümün yetmeyecegi lütuflari, anlatmaya gücüm yetecek gibi degil.. hersey icin binlerce kez, milyonarca kez, sonsuzluk kadar sükürler olsun O'na..

11 yorum:

  1. Esselamu aleykum..

    Hepsi birbirinden hoşumsu haberlerine çok sevindim, tebrik ederim, Allah dünyada da ahirette de muvaffak etsin.. :)

    Muhabbetle

    YanıtlaSil
  2. Şükürler olsun demek ne kadar büyük bir nimet :)Senin adına sevindim herşeyin yolunda olmasına.Hayallerinin gerçekleştieme yolunda başarılar..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel, Allah hamdını arttırsın canım :)

    YanıtlaSil
  4. derkenar,
    ve aleyküm selam derkenarcim.. Allah razi olsun güzel yorumun icin ve de amin tabii ki.. en önemlisi olan Ahiret muvaffakiyetini rabbim hepimize nasip eylesin insaallah.. sevgiler :)

    sevgi sevdalisi,
    melekcigim, cok tesekkür ederim :) sükretmek, hamdetmek herseyi daha da güzellestiriyor gercekten.. her daim bu nimetin kiymetini biliriz insaallah.. sevgiler..

    sakarim,
    amin canim benim, cok cok sagol :) sevgiler canim..

    YanıtlaSil
  5. Her şeyin yolunda olmasına çok sevindim.Maşallah diyorum:)

    YanıtlaSil
  6. ezgimmm, 'maasallah' im eksikti, tamamlamis oldun :) cok sagol canim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. İşlerinin hallolmasına çok sevindim,ne mutlu sana.Fakir sevindirme konusunda nişanlının yorumu çok hoşuma gitti,nasıl sevindireceksin onu merak ettim doğrusu:)

    YanıtlaSil
  8. Allah bozmasın, maşallah herşey güzel hakkaten. Hele de o workshop'lar, nasıl kıskandım anlatamam. :))

    YanıtlaSil
  9. coskunsel,
    canim ya sorma o konu hakkinda kac gündür düsündüm de aklima birsey gelmedi bir türlü, utanmayip kendisine bile sordum 'seni nasil sevindirebilirim?' diye :)) ama az önce aklima harika bir fikir geldi, bi tane pastanenin yedigimiz bir pastasi var cikolatali.. cikolatali muzlusunun hayalini kurar genelde oguz.. az önce pastaneden, özel istek olarak cikolatali muzlusunun siparisini verdim sali günü icin.. ve coook sükür kabul ettiler ;)

    deryamisal,
    amin canim cok sagol :) workshoplar bakalim kiskanildigi kadar ise yarayacak mi? ben de merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  10. bütün haberler güzelmiş. hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  11. sagol deep :)
    mim'ini de unutmus degilim,cevaplicam insaallah ;)

    YanıtlaSil