3 Şubat 2011 Perşembe

'ben bükçe konuşmuyorum' diyen bir kadın var mı acaba ?



'kadin dili' hikayesini muhtemelen okuyanlarınız vardir, bir dönem mail olarak epey iletilmişti.. ben de o zaman okumustum ilk olarak zaten..  daha sonradan da bu videoyu görmüstüm.. daha daha sonra da o hikayenin sema maraşlı'nın 'eşimle tanışmayı unutmuşuz' isimli kitabından oldugunu ögrenmis ve sama marasli'nin evlilikle ilgili kitaplariyla da  böyle tanismistim..



hikayeyi ister dinleyin ister netten bulup okuyun, ama lütfen bana sorumun cevabini verin :)) 'ben hic bükce konusmam' diyeniniz var mi merak ediyorum :)

muhabbet ile..


11 yorum:

  1. Bende bükçe konuşuyorum sanırım :))

    YanıtlaSil
  2. :)) derkenarcim zaten hic ihtimal veremiyorum inan bir kadinin bu dili konusmadigini, konusmuyorum diyorsa da evli veya nisanli filan degildir, daha ortaya cikmamistir, o yüzden diyodur :))

    YanıtlaSil
  3. dinledim. çok doğru.
    hatta bugünkü yazımda değindim buna.
    bütün kadınlar öle konuşur. ve özellikle, kadınlar sıkılıp anlattıklarında sadece içlerini boşaltırlar. erkekler ise üstüne alınır. kadınları dinlemek evet bir sanat. aslında konu, onları tümüyle sevmek ve onaylamak.

    YanıtlaSil
  4. asim kardesi dinlerken kendimi kullanma kilavuzu okunan bir makina gibi hissetttim:)
    -----
    keske bukce kurslari olsa da yollasak su evimizin direklerini:)

    YanıtlaSil
  5. deep,
    aynen öyle anlamaya calismak degil, anlayisli olmak, oldugu gibi kabul etmek ve sevgiyi cömertce önüne sermek ;)

    her bebek bir melek,
    canim benim yorumuna bayildim tek kelimeyle :)) ah evet onlarin bilmesi lazim zaten, o yüzden onlara da okutmak veya dinletmek lazim ;) bu arada erkeklerin de dilini yazmis sema marasli, onlarinki de "netçe", bunu da bizim bilmemiz lazim, linki asagida:

    http://www.cocukaile.net/index.php?option=com_content&view=article&catid=20:ademler-havvalar&id=242:makale&Itemid=68

    YanıtlaSil
  6. tamam çok doğru her söylenen hemde biz bükçe konuşuyoruz ama bu dili çözmüş kaç erkek var acaba?

    YanıtlaSil
  7. balli lokmam,
    :)) haklisin.. bu dili kendiliginden cözmüs erkek vardir muhakkak ama acok degildir ;) onlar da tecrübeyle birkac seyi ancak cözüyorlardir.. biz en iyisini cözmelerini beklemeden bu viedeoyu izletelelim onlara, yoksa cok bekleyebiliriz ;) sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Kirazım çiçeğim, ne iyi edip bunu izlememe aracılık ettin. Allah razı olsun, keyifle izledim. Sema Maraşlı'nın kitaplarını edinmeye karar vermeme de vesile oldun.
    Şu boğazda çay olayını iple çekiyorum bilesin :)

    YanıtlaSil
  9. sakarim hafiyem :),
    Allah cümlemizden razi olsun canim benim.. hadi bakalim begenirsin insaallah kitaplarini :)) bogazdaki o cayi da ben de iple cekiyorum, yaz gelsin hele o da olur insaallah ;)) sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Güzelmiş cidden merak ettirdin bak (:

    YanıtlaSil
  11. hosgeldin modafobik,
    iyi reklam yaptim galiba ;))

    YanıtlaSil