18 Şubat 2011 Cuma

bir güzel haber.. bir mim.. ve bir ödül..

öncelikle güzel mi güzel bir haberi not düşmek istiyorum buraya.. 13 Şubat gecesi saat 23:02 de 9. yeğenim de yolculuğunu tamamlayıp, aramıza katıldı çok şükür :) Hafsa Selin'imiz, güzel kızımız 6 yıldır bebek sevemeyen bizleri çooook mutlu etti :)))) bir mucizeyi daha yakından izlemek nasip olmuşken, Rabbimden; onun, insanlığa, ümmete, vatanına, milletine ve ailesine faydalı, hayırlı bir insan olmasını diliyorum.. ahlakı güzel, bahtı açık olsun inşaallah :)

bir de şimdiye kadar blog camiasında benim isteğim doğrultusunda dillendirmediğimiz birşeyi bu vesileyle belirtmek istiyorum :) sevgili coskunsel'im, bizim biricik gelinimiz ve hafsa selin'in annesi oluyor.. yani biz de gelin görümce blogculardanız :) kendisi gerçekten çok iyi bir anne ve taha bilal'den sonra hafsa selin de emin ellerde inşaallah :))

gelelim günlerdir bekleyen mim'ime.. sevgili deep sağolsun beni mimlemiş :) konu bloglarda bu ara sıkça rastladığmız üzere çizgi kahramanları.. soru hangisinin yerinde olmak istedimiz aslında.. ama benim bu konuda çok net bir ayrımım olmadığından bende iz bırakanları paylaşmak istiyorum sadece ;)

Huckelberry Finn.. bu yetim çocuğun arkadaşı Jimm'le birlikte yaptığı, basit bir sal üzerindeki mississipi yolculuğunu çok severek izliyordum.. hele o somun ekmekleri yok mu.. onlar ısırdıkça, o ekmekten nasıl da canım çekiyordu Allah'ım :)

ah şirinler.. ne çok seviyordum bu ufak mavi yaratıkları.. mantar gördüğüm yerde az aramadım onları.. küçük yaşta kuran okumayı öğrenen ben, yasin suresini dört defa okuduğunda dileklerin kabul olduğunu duyunca, ne yaptım dersiniz? evet aynen öyle yaptım, okuyup Allah'tan bana bir şirin göndermesini diledim ;))


ve tabii ki şeker kız candy :)) izlerken sanki ben de yaşardım olanları, öyle kaptırırdım ki kendimi :)) ertesi gün arkadaşımla gündemimizin büyük bir kısmını da bu şeker kız  oluştururdu :)) son bölümünden sonra nasıl da üzülmüştüm, sanki bir sonuca bağlanmadan bitmişti.. çok şey de konuşulmuştu ardından.. yok aslında daha bölümleri varmış da kanal d almamış falan filan, o yüzden öyle bitmiş.. hala da bilmiyorum gerçekten de devamı var mı.. bilenler varsa beni aydınlatsın bir zahmet :)


bunların dışında lucky luke, taş devri, jetgiller, tom ve jerry -ki bu sonuncuyu hala gördüğümde izlerim :)-, arı maya, sailor moon'u çok izlerdim.. eminim çok sevdiğim ve unuttuğum başka çizgi filmler de vardır, ama işte yaşlılık sağ olsun ancak bu kadarını hatırlayabildim ;))

gelelim aldığım ilk ödüle.. sevgili deep beni 'gülümsek' ödülüne layık görmüş :)


kendisine tekrardan çok teşekkür ediyorum ve ben de, beni gülümseten blog arkadaşlarıma bu ödülü göndermek istiyorum :) 




evet görmemişin bir ödülü olmuş, dağıt dağıt bitirememiş :)) ama hepiniz özenle seçildiniz haberiniz ola :) bazılarınızın yazıları gerçekten beni çok gülümsetiyor, bazılarınız da aslında daha çok düşündürüyorsunuz.. ama düşündürenlerin de varlıkları beni gülümsetmeye yetiyor :) bu yüzden yüzümdeki tebessüm için size teşekkür ediyor, iyi ki varsınız, iyi ki tanımışım sizleri diyorum :)

cumanızın mübarek olması dileğiyle,
hoşçakalın..
 

27 yorum:

  1. Esselamu aleykum,
    Efendm, yeni doğan yeğeniniz vatan, millete, ümmete, insanlığa, ve ailesine hayırlı bir insan olur inşâAllah! Ömrü hayırlı ve bereketli olsun.

    Çizgi film karakterleri de çok şeker, severek takipçisiydim bende :))

    Ve son olarak ödülünü tebrik eder, bana da layık gördüğün için teşekkürlerimi iletirim.

    Sevgi ve muhabbetle..

    YanıtlaSil
  2. Hala olmak çok güzel , tebrik ederim. Hayırlı, uzun ömürlü olmayı, analı babalı büyümeyi nasip eylesin.

    Huckelberry Finn'i ben de severek izlerdim ama ismini bile hatırlamıyordum.

    YanıtlaSil
  3. ve aleyküm selam derkenar'cim,
    ben de amin diyorum bu güzel duan icin :)
    ve rica ediyorum, fazlasiyla hakettin :) sevgi benden..

    muhabbet tohumu,
    seni gördügüme sevindim :) hala ve teyze olmak gercekten cok güzel.. cok sagol,iyi dileklerin icin :)

    Huckelberry Finn'in ben de sadece ben de biraktigi hazzi hatirliyorum, detay olarak yukarida bahsettigimden fazlasi yok :)

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Ödül için teşekkürler canım.

    Küçük için de sağlıklı, uzun ömürler diliyorum. İnşaallah hayırlı, salih, abid, zahid bir evlad olur. :)

    YanıtlaSil
  5. rica ederim :)
    ve de amiiinnn cok sagol arzu'cum :)

    YanıtlaSil
  6. Allah analı babalı büyütsün,hayırlı evlat olsun inşallah yeğenin:)adı da pek güzelmiş çok hoşuma gitti doğrusu..
    ödülün için çok teşekkür ederim canım,blog arkadaşlığının tadı da başka oluyormuş gerçekten:))

    YanıtlaSil
  7. Gülümseten ben miyim hihihihi:))
    Üstüme alınırıııııım:))
    Bebişe sağlıklı ömürler diliyorum.Ödül için de teşekkür ediyorum,çok tatlısııın:)

    YanıtlaSil
  8. Allah dünyaya merhaba diyen yeğenine hayırlı uzun ömürler versin inşAllah analı babalı tüm sevdikleriyle sevgili cherryblossom.)
    çok güzel duygudur hala olmak kesin darısı başıma diyorum:)

    ve bu güzel MiM'de mim^lendiğim için teşekkür ediyorum;)
    zira geçen hafta cevaplandırmıştım,aynı haliyle gelsin cevaben.)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Filiz,
    cok tesekkür ediyorum canim.. Allah sana da en kisa zamanda hayirli bir evlat nasip eder ve mutlulugunuz kat kat artar insaallah :) sevgiler blog arkadasima :)

    ezgim :)
    coook tesekkür ediyorum tatli yorumun icin :) üstüne fazlasiyla alinbilirsin :)) sayfani takip edip de bu ödülü sana layik görmeyecek bir tek kisi yoktur bence :) sevgilerimle..

    sevgili Ebr-i Nisan :)
    amin diyorum ve cok tesekkür ediyorum güzel temennilerin icin :) Allah sana da nasip eder insaallah..

    bir de, bir yanlis anlasilma oldu sanirim, ben kimseyi mim'lemedim aslinda, mimlemeye üsendim de biraz :) sen ödülü gönderdiklerimdensin :) aslinda ödül ve mim'i ayni kisilere gönderebilirdim de o da simdi geldi aklima niyeyse :P sevgiler canim..

    YanıtlaSil
  10. ovv evet:) şimdi farkettim:P

    Gözümden kaçtığına inanamıyorum,utandım şimdi:):P
    ama çok teşekkür ediyorum beni de 'gülümsemek ödülü'ne layık gördüğün için sevgili Cherryblossom ,harika bir ödül bu:)çok mutlu oldum:))

    ve amin diyorum duan için.)
    sevgiler tekrar.))

    YanıtlaSil
  11. Odul icin cok tesekkurler canim, blogumda paylasacagim hemen. Sen de hem dusunduren hem gulduren sirin bir blog arkadasisin, optum...

    YanıtlaSil
  12. hosgelmis kucuk hanim...hayirli bir omru olsun ins. iyi bir evlat ve kul olmasi duasi ile...

    odul icin de tesekkurler,kupami senin icin havaya kaldiriyorum:)

    YanıtlaSil
  13. Ebr-i Nisan 'cim,
    :)) olur bazen, önemli degil.. bben de mutlu olmana sevindim.. sevgiler :)

    minislerin annecigi,
    canim güzel yorumun icin tesekkür ederim, ikisini bir arada yapabiliyorsam ne mutlu bana :) sevgiler :)

    gül'cüm,
    amin canim cok sagolasin..
    kaldir bakalim göstere göstere :))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. nisa'cim.. rica ederim canim :)

    YanıtlaSil
  16. Ödül paylaşımı için çok teşekkür ederim canım, mutlu ettin beni. :)

    Hafsa Selin Hanım dünyamıza hoşgelmiş, inşallah Allah'ın yolundan bir adım bile sapmadan yolculuğunu tamamlayanlardan olur. :)

    YanıtlaSil
  17. ben de mutlu olmana sevindim canim :))
    bu anlamli duan icin de cok tesekkür ederim Derya'm.. insaallah öyle olur :)

    YanıtlaSil
  18. Bloglara bakmaya vaktim olmadi hic,malum..Canim benim cok tesekkürler sevgili görümcem Hafsa Selin ve Taha Bilal"in teyzesi,mutluluklar paylasildikca artiyor.Hepimize hayirli ugurlu olsun.

    YanıtlaSil
  19. amin canim insaallah, hepimize hayirli olsun.. özledim hafsa selini ya, yanaklarimi emdiresim var ;) ah su sinavlarim olmasa :( öpüyorum sizleri :)

    YanıtlaSil
  20. ben bu ödül ve mim işlerinden pek anlamıyorum ama hediye edileni almak lazım :)

    Teşekkür ederim cehryyblossom'cum :)(ne kadar uzun oldu)

    YanıtlaSil
  21. rica ediyorum Nüha'cim :)

    ben tesekkür ediyorum o zaman :)

    YanıtlaSil
  22. canım benim ben dün sayfana gelince zaten bu ödülümü görmüştüm ama "stres küpü" başlıklı yazını okuyup ona yorum yapayım derken ödülümü unuttum.Lütfen kusuruma bakma...ödül için çoook teşekkür ediyorum,çok tatlısın...bu arada umarım stresin dağılmıştır biraz :) sevgilerle...

    YanıtlaSil
  23. canim benim, görmen benim icin önemliydi zaten, görmüssen sorun yok :) estagfirullah ne kusuru :) ben tesekkür ediyorum aysenur, teveccüh etmissin..
    stres de cok sükür dagildi biraz, ev hali düzene girdi gibi :) muhabbet ile..

    YanıtlaSil
  24. Allahım; ben bu yazıya teşekkürlerimi de ekleyerek yorum yaptım diye hatırlıyorum!
    Sanırım yaşlandım :(
    Kirazım çiçeğim ödülün için ben de çok teşekkür ederim. Hafsa Seliln gibi güzel bir isimle dünyaya ilk adımı atan yeğenine Rabbim hayırlı uzun ömürler versin.
    Bu arada senin de beni ta uzaklardan gülümsettiğini söylemeden geçmeyeyim.
    Günlerin güzel hayırla dolu dolu geçiyordur umarım. Allaha emanet ol canım :)

    YanıtlaSil
  25. canim benim, yorumu yapmistin da buraya yapmamistin :) bloglar kapali oldugundan o dönem mail ile iletmistin bana güzel yorumlarini :)

    iyi dileklerin icin tekrardan tesekkür ediyorum sakar'im, günlerim cok sükür iyi ama yogun geciyor.. pazartesiden sonra biraz rahatlicam insaallah.. bi postla yeniden 'merhaba' derim o zaman ya bakalim.. o vakte kadar hoscakal :)

    YanıtlaSil
  26. Bu kadar tembelim iste :(
    Odulun icin cok tesekkur ederim. Takibe aliyorum hemen, gorusmek dilegiyle sevgiler :)

    YanıtlaSil
  27. bazen bazi seylerin zamaninda yapilmasindan ziyade gec de olsa yine de yapilmasi daha anlamli oluyor ve mutlu ediyor.. bu da o bazi zamanlardan ve bazi seylerden biri :) cok tesekkür ediyorum ve hosgeldin safalar getirdin.. sevgiler benden :)

    YanıtlaSil