25 Eylül 2012 Salı

misafirin böylesi.. :)

sofraya oturmadan önce anlamli bir konusmayla birlikte hediye takdim ederek basladi hersey..

akabinde yaptığım her yemeğe sanat eseri muamalesi yapmalar..

yemeği bırakın patlattığım mısıra ayrı hayran kalmalar..

tazelediğim her çay için 'çok kibarsınız, teşekkür ederim' demeler..

ve profiterollerin de benim tarafından yapıldığını öğrendikten sonra, mutfaktan duyulacak kadar bir hayranlık çığlığı, tadına baktıktan sonra binler teşekkür falan filan..

esime 'cok sanslisin, esin harika yemek yapiyor' demeler.. ama 'benim de esim iyi yemek yapar' demeyi ihmal etmeyip haniminin da gönlünü hos tutmalar..

bu kadar pohpohlanmak pek iyi pek güzeldi de, yine de o hanimin yerinde olmak istemezdim :)


yeniden merhaba derken bu sayfaya, ta mayıs ayından kalma bu taslağı paylaşmak istedim.. inşaallah yeniden buralardayım :)

muhabbet ile..

5 yorum:

  1. sen zaten varliginla bir harikasin, söyleyen misafir dogrulari söylemis ona lafimiz yok da, o hatunun yerinde olmak istemezdim.
    insaAllah o ablanin gururu incinmemistir zor durum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estagfirullah kübracim, teveccüh etmissin..

      evet ben de yazdigim gibi o hatunun yerinde olmayi kesinlikle istemezdim.. bi ara bozulur gibi oldu ama, fazla belli etmemeye calisti.. ama önemli bi detayi yazmayi unutmusum simdi farkettim.. misafirlarimiz rus'tu.. onlar tabii bizlere göre biraz daha rahatlar böyle konularda :)

      Sil
  2. ellerine saglik,tadmadan bisey diyemiyecem:) ama bu kadar ilgi gordugune gore lezzet pek bir yerindeymis demektir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lezzeti her zaman tam tutturamiyorum ama o gün hakikaten performansim yerindeydi :)

      Sil
  3. Benim anladığım kimseyi fazla övmeyeceksin.
    Takdir ve teşekkür etmek insanları motive eder ama aşırıya da kaçmamak lazım.
    Eşinin yanında hemcinslerini övmek, kaynananın bir gelininin yanında diğer gelinlerini övmesi vs. bunlar felakettir. :D

    YanıtlaSil