5 Kasım 2011 Cumartesi

'Island Mohn'u beklerken..

2-3 hafta sürecek olan bekleyiş bugün başladı.. Oğuz'un beni çok mutlu eden, şaşırtan ve de heyecanlandıran doğum günü hediyelerinden biri olan Island Mohn'u (gelincikgillerden bir çiçekmiş, vikipedi öyle diyor;)) bugün nihayet ekebildim.. her hangi bir yanlış yapmamak için çok özendim çok titizlendim.. bunun sonucu olarak iki ayrı saksı değiştirdim.. ilk olarak fotoğraftaki cici mi cici kuşlu saksıya ektim..


 toprak seviyesi yarıda kalınca, daha küçük bir saksıya transfer ettim.. hatta güzelce suladım, yerine de yerleştirdim.. çok özendiğiniz şeylerde illa bir yanlış yaparsınız ya, paketin arkasındaki yazıyı tekrar okuyunca aslında yine paketin içine ekmem gerektiğini anladım.. tekrar bir değişilik yaptım ve tohumlar paketin içine yani 'pocket garden' a ekilmiş oldu..



ve 'pocket garden'ın pencere önünde orkidemizin altındaki yerini almasıyla, beni de bir endişe aldı.. ya o kadar aktarma esnasında tohumlar zarar gördüyse, dağıldıysa, ya büyümezse.. zaten heyecanla bekleyecektim, şimdi buna bir de kaygı eklendi..

çiçekleri seviyorum.. hele de böyle bomboş (görünen) toprağı bekleyip oradan hayata uyanan böylesi güzel bir çiçeği beklemek beni gerçekten heyecanlandırıyor.. inşaallah bir aksilik olmaz da burada çiçeğimin fotoğraflarını da paylaşabilirim :)

muhabbet ile..

5 hafta sonra gelen edit: olmadi, maalesef beceremedim :(

8 yorum:

  1. ah ah keşke bu duygudan bende de olaydı.İmza:bitki canavarı:)

    YanıtlaSil
  2. üzülme coskunsel'cim, bende sonradan gelişti ya hani, belki sende de gelişir :) bir bakmışsın bitki canavarıyken olmuşsun bitki fedaisi :)

    YanıtlaSil
  3. Selam.

    Bayramın mübarek olsun cherry.

    Bende de şu sıralar bir şeyler ekme merakı oluştu. Çok sevdiğim bir minik ağaç aldım. Daha sonra annemden aldığım bir kaç çiçek ektim ama pek başarılı değilim bu konuda. Bakalım tutacaklar mı?

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim yolcu, senin de bayramın mübarek olsun.. seni gördüğüme çok sevindim.. blogunu kapatmışsın, bi kaç kez bakmıştım silindi diyordu.. yeni bir bloga transfer oldun demek.. hemen takibe alıyorum :)

    demek sende de bu merak yeni oluştu.. ben de minik ağaçlara bayılırım.. onun da fotoğraflarını eklersin bloguna artık :) hem tutarlar inşaallah, sen merak etme.. başarısızım filan da deme :)

    ziyaretin ve yorumun için çok teşekkür ederim, öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
  5. Evet ağacın fotoğraflarını da çektim. Bir ara yayınlarım. :)

    YanıtlaSil
  6. çiçek çok güzel görünüyor canım, açılmış fotolarını da bekliyoruz inşaallah. :)

    YanıtlaSil
  7. sakarim, INSAALLAH bir aksilik olmaz ve acar :) heyecanla bekliyorum bakalim :)

    YanıtlaSil